return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: [1] 2 3 4 
lightworks - eternal darkness
View this Thread in Original format
Lightworks
Hey ;)

Sinds Kevin (Tor-ennogwa :)) hier ook een song gepost heeft, dacht ik het ook maar eens te doen, kwestie van mezelf wat te introduceren. Het is één van m'n allernieuwste, nog nergens anders gepost eigenlijk.

Download hier (right click, save as) 128 kbps:

lightworks-eternal_darkness__original_mix

Download hier (left click, wel eerst registreren) 192 kbps :

lightworks-eternal_darkness__original_mix

Zoals altijd is alle kritiek welkom :)

Greetz,
Wim (van bij Leuven :))
Tiger777
hmm, we hebben hier echt wel talenten in ons midden moet ik zeggen...
tor8024
wow, een primeur in ons forum.. ;)

goed nummertje, typisch lightworks.. je breaks vind ik altijd heel geslaagd, als op het op strings aankomt, faal je nooit! de melodie is niet slecht, maar je hebt er al betere gecreëerd.. al bij al een lekker nummer, maar niet zo spectaculair als je memories of tomorrow remix.. ;)
Tiger777
...waar ikzelf ook wel in geinteresseerd ben...
tor8024
quote:
Originally posted by Tiger777
...waar ikzelf ook wel in geinteresseerd ben...

een kijkje nemen in de amateur producer forum volstaat.. ;)
Lightworks
Mercikes Kev & Tiger ;)

Leuk dat je'm goed vindt. De track moet het hem iets meer hebben van de buildups en verschillende melodiën denk ik, eerder dan 1 echte main lead die eruit steekt (zoals bij MoT) :)

Greetz,
Wim
John
aah dus hier komen voortaan de primeurs;) goed dat ik dat weet dan:D
kzal em ff downen...reply later wel wat ik der van vin!

john
Nabistai
Die beat in het vind ik al zeer leuk, is een beetje zoals rank 1 - awakening en dream traveller - time (deepsky remix), vind ik zeer leuk :D

Zeer goed lied :eyes:
cyberia
wel wim ik dacht nu net eens naar je site te gaan zien (heb de reklam van je sig gelezen:D ) ma heb eerst da lieke hier gedownd,man bangelijk schijfken echt klasse,ben benieuwd naar de andere liekes

we hebben hier echt wel talent steken!whiiiiii
Tiger777
Amai, zouden we der ni over denken een platefirma op te richten? (maar wel zo eentje da ni tege het illegaal downloade van muziek is... :stongue: )

cyberia
quote:
Originally posted by Tiger777
Amai, zouden we der ni over denken een platefirma op te richten? (maar wel zo eentje da ni tege het illegaal downloade van muziek is... :stongue: )

this will always remain a dream *sigh*:toothless
Lightworks
quote:
Originally posted by cyberia
this will always remain a dream *sigh*:toothless

hehe, idd :)

maar ge moet realistisch blijven, mp3s van 128 kbps kunt ge denk ik nooit in een discotheek draaien... alle sounds zijn dan zowiezo al wat minder 'puur' en dan nog eens die mp3 decoden en branden. wel, vinyls en cd's die direct de gemasterde waves op zich hebben zullen altijd de voorkeur krijgen denk ik.

mercikes om eens naar m'n site te gaan, kheb nog niet echt zo heel veel Belgisch trance volk langs gekregen. maar ik vind ze ook minder dan in andere landen, zeker onder de jongeren... allee toch echte trance addicts :)
buiten Kev en ik weet ik eigenlijk niet veel andere Belgische (jonge) trance producers... terwijl als ge naar bevoorbeeld Zweden kijkt amai :)

Laterz!
Wim
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 
Privacy Statement