|
Toeristische Rondrit Door Zonnig Nederland (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| MaGiK54 |
| Jp mijn leven is weer een beetje verrijkt door één van jouw threads :D |
|
|
| Little Theseus |
Lache JP!
Wanneer zijn die foto's gemaakt?
Ik was daar woensdag en donderdag aan het chillen, zuipen, blowen (maakt dat me nu ook een hippie?:rolleyes:) |
|
|
| Optimus |
ja!:whip:
scheer je weg hippie:whip: :whip: :whip: :disbelief |
|
|
| jploveparade |
| De foto's zijn van Hemelvaartsdag 14:00-16:00hr |
|
|
| Flipper01 |
| Je moet een eigen VVV kantoor gaan beginnen en virtuele rondritten door Nederland gaan organiseren :p |
|
|
| Switch |
| quote: | Originally posted by Little Theseus
Lache JP!
Wanneer zijn die foto's gemaakt?
Ik was daar woensdag en donderdag aan het chillen, zuipen, blowen (maakt dat me nu ook een hippie?:rolleyes:) |
[Cartman Stijl]
ah finally away from this earth full of goddamn hippies!
[/Cartman Stijl]
:rolleyes: :D :whip: :haha: :crazy: :eyespop: :tongue3 |
|
|
| Miss Proximus |
LOL!
Nu nog ff naar Friesland op en neer :D Kun je ook hele leuke foto's schieten :D
Bastiaan: Ik had zo graag mee willen hippie-en :) Misschien volgend weekend!!!!!! xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx enz. :) |
|
|
| Blik |
| meesterlijk, vooral de onderschriften in het engels en duits :) |
|
|
| Flipper01 |
| Ik kijk alweer uit naar een volgende serie :D |
|
|
| mantisnl |
whehe, eerst zeggen niet drinken aan dat water (met die voeten) en dan lekker die duitsertjes neppen:disbelief
cewl:) |
|
|
| jploveparade |
| Ik denk aan een tour over de Wallen maar daar moet je heel erg uitkijken met foto's maken vanwege privacy redenen. Maar een Amsterdam by night is ook een goed thema :) |
|
|
| arjoderoon |
wha meesterlijk duits onderschrift bij die foto van museumplein :D
| quote: | | Das hier ist Trinkwasser. Bitte nehmt noch eine Tasche! |
|
|
|
|
|