|
Interview de Tiësto
|
View this Thread in Original format
| MrFill'z |
| super site Lychtix, merci ! |
|
|
| DJ_TonKs |
Merci bcp pour l'info lytchix c toujours interressant les interviews je trouve
 |
|
|
| Transa.E.P |
Sympa ouai, merci bien connaissait pas ce site en plus comme dit Tonks MERCI:
 |
|
|
| Lytchix |
Mais de rien ;)
| quote: | Originally posted by MrFill'z
super site Lychtix, merci ! |
Lychtix! On me l'avait pas encore faite celle-ci! :stongue: |
|
|
| MrFill'z |
arf :clown:
je tape trop vite scuze moi LiTchyx !!!!!!! |
|
|
| Lytchix |
| quote: | Originally posted by MrFill'z
je tape trop vite scuze moi LiTchyx !!!!!!! |
Allez un p'tit effort, c presque bon! ;) |
|
|
| stanymi |
| quote: | Originally posted by MrFill'z
arf :clown:
je tape trop vite scuze moi LiTchyx !!!!!!! |
Tu fais ta Princesse toi.:D |
|
|
| MrFill'z |
PTDR !!!!!!!!!!!!!!!!!
bordel change de pseudo ! ;)
allé je me concentre un peu.....
LYTCHIX !!!!!!!! c bon la ? :clown: |
|
|
| Lytchix |
| quote: | Originally posted by MrFill'z
PTDR !!!!!!!!!!!!!!!!!
bordel change de pseudo ! ;)
allé je me concentre un peu.....
LYTCHIX !!!!!!!! c bon la ? :clown: |
LOL! ;)
Et toi tu n'aurais pas un diminutif de MrFill'z? Car c un peu chiant à taper! :D |
|
|
| maxxyme |
| quote: | EH: What major differences do you see in the American dance music scene as compared to the European scene?
T: I feel it's more underground here than it is in Europe. In Europe you can put on television and you have dance music all over the place. Here, you never have it on the radio or television, so it's much more underground, which makes it more special. The American scene is fresh and young. The club scene here is amazing. I played last night in Detroit, last week in Atlanta, and every record I play, it's insane and people scream. |
Ouais ben à mon avis il a pas regardé en France ... :rolleyes: |
|
|
| rafon3 |
| quote: | Originally posted by maxxyme
Ouais ben à mon avis il a pas regardé en France ... :rolleyes: |
Je pense que si mais il n'a pas voulu en parler pour pas donner envie aux gens qui liront l'ITW...;) :( :( |
|
|
|
|