|
!_zzuper Coole Nieuwe Site_!
|
View this Thread in Original format
| !_PeTrUs_! |
http://www.diddl.f2s.com/
Met gabber radio, trance radio Forum uploads en stuff like that...
Plaats maar war je wil, copy/paste het in ander forums, maakt niet uit
Keep this alive, so that everyone knows about this site.
GREETZ |
|
|
| raoel |
zeker wel
En een aantal stations met zeer goede geluidskwaliteit.
En overal lekker vette muziek.
THANKS |
|
|
| Dj Lex |
| quote: | Originally posted by raoel
zeker wel
En een aantal stations met zeer goede geluidskwaliteit.
En overal lekker vette muziek.
THANKS |
ja, coole site, maar aan die gabber heb ik niet echt behoefte joh |
|
|
| Akira |
| ik zal es gaan kijken |
|
|
| Henkie_henk |
Thankz.. die livestreams stuff.. voor in je winamp van trance zijn meestal wel welkom.. handig voor op school.. tijdens "zware" opdr8e.. kan ik weer lekker surfen en chille..
thankz...
"! everyone who says hardcore's death, hardcore's back , back from the underground !"
E-rick & tactick - everybody, hardcore lives!
BbBBBbbback from the underground bam bam.. dat ware me speakers... |
|
|
| Blik |
gabber-radio.......!!??
hum, nee doe maar niet, ik hou het toch maar bij trance |
|
|
| -=WVG=- |
hehe
Gabber Piet is in tha house !!!!
:D |
|
|
| BooMBooM |
| wow die bovenste trance radio klinkt echt wel super relax word wel lekker hard gedraait die onderste vind ik wel meevallen maar die bovenste is echt het luisteren waard |
|
|
| Mysteric |
Goede kwaliteit hoor!
Die oldschool is best wel relaxed eigenlijk nog...
Idd een lekkere site voor als je aant 'studeren' bent op school |
|
|
| arno |
HARDCORE RADIO!!!!!! ik heb echt al lang niet meer naar gabber geluisterd..... mmmmmmmm
Op die bovenste link naar hardcore is trouwens een supervette remix bezig van krezip - i would stay |
|
|
|
|