|
Infected Mushroom best album!?
|
View this Thread in Original format
| Sm0keMachine |
טוב קניתי את קונברטינג וג'טריינס לפני שבוע וחצי וטיפה התאכזבתי...לדעתי הוא רחוק מלהגיע לרמה של ביפיאמפייר..
חלק מהקטעים לא זורמים כ"כ ונשמעים כאילו חיברו כמה קטעים שאינפקטד לא סיימו אם אתם מבינים למה אני מתכוון!
(אולי אני צריך לשמוע אותו עוד כמה פעמים אני לא יודע
?)
בקיצר איןןןןןןןןןןן כמו בי.פי.אמפייר..פשוט דיסק ענק!!! כל קטע בו הוא דבש..:D
Tasty Mushroom, Noise Maker, Never Ever Land
פשוט יצירות מופת!
אבל הדיסק הכי פחות טוב של אינפקטד הוא הראשון שלהם - דה גט'רינג..
הם היו אז בקטע של "מוזיקת סרטי אימה" :)
שהיה יותר מידי פסיכודלי כבד לטעמי..למרות שהיה בו את פסייקו שזה קלאסיקה בטראנס הפסיכודלי..!
so what do you say people?
:cool: |
|
|
| DjChook |
אני לא יודע מה איתך
BUST A MOVE
היה ונשאר השיר הכי טוב של אינפקטד
לא יודע מאיזה אלבום
ת'אמת אני לא הכי מת עליהם, מהסיבה שאמרת
אני פשוט חושב שהשירים שלהם זה המון המון קטעים גאוניים משולבים
לפעמים לא באופן ככ טוב |
|
|
| nesher |
מה?????????
זה כזה ברור
Classical Mushroom
איך אפשר להשוות משהו אחר
כל הטראקים באלבום הזה הכי טובים שיש
Bust A Move
עד היום שולט
Non Of This Is Real
Disco Mushroom
Dracul
אלבום ענקקקק
b.p empire
לא מדגדג לו תאשך |
|
|
| yonih |
לדעתי ב-בי פי אם אמפייר
הוא דיסק סוף הדרך. אני אהבתי כמעט כל טראק מהדיסק הזה במיוחד את טראק מס' 6.
:crazy: :tongue3 :D |
|
|
| Rising |
בכל אלבום היו כמה קטעים טובים ..
האלבום האחרון לא מנצח את הקודמים בכל מקרה |
|
|
| Hell_Copter |
ת'אמת אני לא מכיר את הדיסקים הראשונים שלהם
אלא פה טראק שם טראק...
אבל את הדיסק האחרון שמעתי במלואו
דיסק נחמד ללא ספק...
אני פשוט חולה על דיפלי דיסטורב... כזה פצצה של טראק!!! |
|
|
| ADiSH |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
אני פשוט חולה על דיפלי דיסטורב... כזה פצצה של טראק!!! |
אכן |
|
|
| Flotser |
Sm0keMachine
(ירון לא? ) :)
אחי אני ממש חושב כמוך
אין על
BP Empire
וזה הדיסק טראנס הכי גאוני ששמעתי בחיים שלי, לקח לי די הרבה זמן להתחבר לזה אבל אחרי זה בא לי בכזה בום שהתחרפנתי לא יכולתי לעזוב את הדיסק הזה
שירים כאלה מושלמים וכאלה מושקעים וכאלה כאלה כאלה!!!!!
Never Ever Land
Funchmellon
ואני עדיין לא מרגיש שמיציתי את הדיסק הזה, בא לי לשמוע שוב
אבל מה שאתה אומר על הדיסק הראשון לא הכי מסכים איתך,
בכלל הוא יצא ב99, ויחסית לתקופה זה היה דיסק כזה גאוני שגם היה פסיכודאלי אמיתי שהתאים לתקופה
(הרבה טוענים שרק הדיסק הראשון שלהם באמת פסיכודאלי, אבל אלא אנשים מפגרים שלא יודעים מה זה פסיכודאלי באמת, )
אבל עם כל כך הרבה רעיונות חדשים
אני גם כמוכם מעדיף את הדיסק השני עליו,
אבל נראה לי זה רק כי השני זה הדיסק שבאמת הכניס אותי לאינפקטד
או בעצם השיר
The Shen
מהדיסק השני,
כאילו אני אומר שפספסתי כאילו את הדיסק הראשון אבל הוא עדין ענק
ובניגוד להרבה ,
אני מעדיף את
Nothing comes Easy
הרבה יותר על
Bust A move
בשבילי ב
nothing comes Easy
יש את המלודיה הכי יפה שאי פעם שמעתי
אבל עדיין אם לוקחים כל דיסק ודיסק שלהם
B.P. Empire
שוללללטטט
נ.ב.
איזה טרד כיף אחי כל היום עבדתי כמו חמור, עכשיו הטרד הזה עשה לי כזאת הרגשה טובה, כן ירבו :wtf: |
|
|
| Sniper |
Classical Mushroom
ללא ספק ע-נ-ק!!!
אין אין אין אין אין כל קטע שם מושקע רצח
ועד היום שאנחנו סתם עושים על האש באיזה חורשה או סתם יושבים אנחנו שומעים אותו ומתחילים להישתגע מהגאונות שיש בו |
|
|
| Gil Shwarts |
| quote: | Originally posted by nesher
מה?????????
זה כזה ברור
Classical Mushroom
איך אפשר להשוות משהו אחר
כל הטראקים באלבום הזה הכי טובים שיש
Bust A Move
עד היום שולט
Non Of This Is Real
Disco Mushroom
Dracul
אלבום ענקקקק
b.p empire
לא מדגדג לו תאשך |
אוי כמה שאני מסכים איתך!!!!
אין על האלבום הזה!!
Dracul
הפך אותי לגמרי
אני עדיין שומע אותו
קטע גאוני ממש |
|
|
| Flotser |
| quote: | Originally posted by Gil Shwarts
Dracul
הפך אותי לגמרי
אני עדיין שומע אותו
קטע גאוני ממש |
זה הצלצול של הפלאפון שלי מזה שנה כמעט נראה לי
או חצי שנה
לא יודעת!!
כל מקריי
אלעד וגיל היקרים,
נכון ש
classical mushroom
זה דיסק ענק
אבל הוא גם קל לשמיעה כזה, גם מי שלא אובה טראנסים מתאהב בו,
לא צריך להשקיע בו כדי לאהוב אותו
B.P. Empire
זה דיסק שהוא
"Grows on you"
וצריך להשקיע קצת לשמוע אותו עוד כמה פעמים
ואולי פתאום תראו שיש יותר טוב אפילו מ
classical mushroom |
|
|
|
|