return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
Infected Mushroom best album!?
View this Thread in Original format
Sm0keMachine
טוב קניתי את קונברטינג וג'טריינס לפני שבוע וחצי וטיפה התאכזבתי...לדעתי הוא רחוק מלהגיע לרמה של ביפיאמפייר..
חלק מהקטעים לא זורמים כ"כ ונשמעים כאילו חיברו כמה קטעים שאינפקטד לא סיימו אם אתם מבינים למה אני מתכוון!
(אולי אני צריך לשמוע אותו עוד כמה פעמים אני לא יודע
?)

בקיצר איןןןןןןןןןןן כמו בי.פי.אמפייר..פשוט דיסק ענק!!! כל קטע בו הוא דבש..:D
Tasty Mushroom, Noise Maker, Never Ever Land
פשוט יצירות מופת!

אבל הדיסק הכי פחות טוב של אינפקטד הוא הראשון שלהם - דה גט'רינג..
הם היו אז בקטע של "מוזיקת סרטי אימה" :)
שהיה יותר מידי פסיכודלי כבד לטעמי..למרות שהיה בו את פסייקו שזה קלאסיקה בטראנס הפסיכודלי..!

so what do you say people?
:cool:
DjChook
אני לא יודע מה איתך
BUST A MOVE
היה ונשאר השיר הכי טוב של אינפקטד

לא יודע מאיזה אלבום

ת'אמת אני לא הכי מת עליהם, מהסיבה שאמרת
אני פשוט חושב שהשירים שלהם זה המון המון קטעים גאוניים משולבים

לפעמים לא באופן ככ טוב
nesher
מה?????????
זה כזה ברור
Classical Mushroom
איך אפשר להשוות משהו אחר
כל הטראקים באלבום הזה הכי טובים שיש
Bust A Move
עד היום שולט
Non Of This Is Real
Disco Mushroom
Dracul
אלבום ענקקקק
b.p empire
לא מדגדג לו תאשך
yonih
לדעתי ב-בי פי אם אמפייר
הוא דיסק סוף הדרך. אני אהבתי כמעט כל טראק מהדיסק הזה במיוחד את טראק מס' 6.
:crazy: :tongue3 :D
KrazyDJs
b p empire...
Rising
בכל אלבום היו כמה קטעים טובים ..
האלבום האחרון לא מנצח את הקודמים בכל מקרה
Hell_Copter
ת'אמת אני לא מכיר את הדיסקים הראשונים שלהם
אלא פה טראק שם טראק...

אבל את הדיסק האחרון שמעתי במלואו
דיסק נחמד ללא ספק...

אני פשוט חולה על דיפלי דיסטורב... כזה פצצה של טראק!!!
ADiSH
quote:
Originally posted by Hell_Copter


אני פשוט חולה על דיפלי דיסטורב... כזה פצצה של טראק!!!


אכן
Flotser
Sm0keMachine
(ירון לא? ) :)
אחי אני ממש חושב כמוך

אין על
BP Empire
וזה הדיסק טראנס הכי גאוני ששמעתי בחיים שלי, לקח לי די הרבה זמן להתחבר לזה אבל אחרי זה בא לי בכזה בום שהתחרפנתי לא יכולתי לעזוב את הדיסק הזה
שירים כאלה מושלמים וכאלה מושקעים וכאלה כאלה כאלה!!!!!
Never Ever Land
Funchmellon
ואני עדיין לא מרגיש שמיציתי את הדיסק הזה, בא לי לשמוע שוב

אבל מה שאתה אומר על הדיסק הראשון לא הכי מסכים איתך,
בכלל הוא יצא ב99, ויחסית לתקופה זה היה דיסק כזה גאוני שגם היה פסיכודאלי אמיתי שהתאים לתקופה
(הרבה טוענים שרק הדיסק הראשון שלהם באמת פסיכודאלי, אבל אלא אנשים מפגרים שלא יודעים מה זה פסיכודאלי באמת, )
אבל עם כל כך הרבה רעיונות חדשים
אני גם כמוכם מעדיף את הדיסק השני עליו,
אבל נראה לי זה רק כי השני זה הדיסק שבאמת הכניס אותי לאינפקטד
או בעצם השיר
The Shen
מהדיסק השני,
כאילו אני אומר שפספסתי כאילו את הדיסק הראשון אבל הוא עדין ענק

ובניגוד להרבה ,
אני מעדיף את
Nothing comes Easy
הרבה יותר על
Bust A move

בשבילי ב
nothing comes Easy
יש את המלודיה הכי יפה שאי פעם שמעתי

אבל עדיין אם לוקחים כל דיסק ודיסק שלהם
B.P. Empire
שוללללטטט

נ.ב.
איזה טרד כיף אחי כל היום עבדתי כמו חמור, עכשיו הטרד הזה עשה לי כזאת הרגשה טובה, כן ירבו :wtf:
Sniper
Classical Mushroom
ללא ספק ע-נ-ק!!!
אין אין אין אין אין כל קטע שם מושקע רצח
ועד היום שאנחנו סתם עושים על האש באיזה חורשה או סתם יושבים אנחנו שומעים אותו ומתחילים להישתגע מהגאונות שיש בו

Gil Shwarts
quote:
Originally posted by nesher
מה?????????
זה כזה ברור
Classical Mushroom
איך אפשר להשוות משהו אחר
כל הטראקים באלבום הזה הכי טובים שיש
Bust A Move
עד היום שולט
Non Of This Is Real
Disco Mushroom
Dracul
אלבום ענקקקק
b.p empire
לא מדגדג לו תאשך



אוי כמה שאני מסכים איתך!!!!
אין על האלבום הזה!!

Dracul
הפך אותי לגמרי
אני עדיין שומע אותו
קטע גאוני ממש
Flotser
quote:
Originally posted by Gil Shwarts
Dracul
הפך אותי לגמרי
אני עדיין שומע אותו
קטע גאוני ממש


זה הצלצול של הפלאפון שלי מזה שנה כמעט נראה לי
או חצי שנה
לא יודעת!!

כל מקריי

אלעד וגיל היקרים,
נכון ש
classical mushroom
זה דיסק ענק

אבל הוא גם קל לשמיעה כזה, גם מי שלא אובה טראנסים מתאהב בו,
לא צריך להשקיע בו כדי לאהוב אותו

B.P. Empire
זה דיסק שהוא
"Grows on you"
וצריך להשקיע קצת לשמוע אותו עוד כמה פעמים
ואולי פתאום תראו שיש יותר טוב אפילו מ
classical mushroom
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement