|
zien of horen (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Teknikol |
| niet meer horen, weenie waarom, twas echt lukraak ergens voor kiezen, morgen misschien niet meer horen, geen zin om over na te denken, ben blij dak gezond ben (of iets in die richting) |
|
|
| Duke2003 |
| ik heb maar voor niet meer horen gekozen, moet ik wel muziek missen maar ik wil liever blijven zien!!! |
|
|
| eieregooie |
| Liever doof dan blind... denk ik... |
|
|
| total woot |
| jep die bedoelde ik idd :) |
|
|
| robin |
| dies toch wel beetje anders hor.. |
|
|
| Switch |
| quote: | Originally posted by Flipper01
Lastige hoor..
Zonder muziek zou ik helemaal gestoord worden, dat hou ik nooit vol. |
daar hebben ze speciale houseparties voor :D
trilt je broekspijp 3 meter achter je door de bass :D |
|
|
| Cosmic Guy |
Die draad was erg......
//Shame mode on// |
|
|
| MetzZ_!! |
| Doof of blind worden met de ervaring die ik nu heb. Dan zou ik denk ik doodgaan. Dus daar heb ik voor gekozen... En nu ga ik weer van de zon genieten. |
|
|
| Optimus |
| leef jij ook nog?:clown: |
|
|
| MetzZ_!! |
| quote: | Originally posted by Optimus
leef jij ook nog?:clown: |
Hahaha... dat het iemand opvalt |
|
|
| Optimus |
| ik heb zelfs nog een x een pm gestuurd dat je terug moest komen:D Alleen kreeg nooit wat terug:(:mad: |
|
|
|
|