|
Video from FOKUSED S.T.03 (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| SteveTranz4ever |
Fick mail idag !
hey,
your fokused video is being ripped at:
http://clips.ashole.hu
...and sold for $.
WTF !
Fan nån jävla site låter alltså folk ladda hem min video mot betalning... har toppat dagens nedladdningar också om jag förståt saken rätt.
Halvvägs ner finns den bland dagens releaser också...
http://clips.ashole.hu/index2.php?lang=eng
fokused scandinavian tour 03-03-29
(106 MB,MPEG2)
live (trance,eurodance)
feat. Tiesto !!!
Fan jävligt fult av den här sidan egentligen... nog för att man säger "All publicitet är bra publicitet"
Vad säger ni ?
|
|
|
| ScuL |
man skulle egentligen se det som ett stor komplimang dock är det inte alls ärligt och rättvist att göra som de gör..
jag skulle försöka få kontakt med de som kör sidan iaf. |
|
|
| JayBee |
hmmm.. fan vad störande, jag tycker du borde stämma dem men samtidigt är det ju coolt att fler folk får tag på din video. kanske borde låta den vara kvar endå.
eller? |
|
|
| reveal |
| Vad jag vet är det olagligt att tjäna pengar på andras material... Riktigt kass stil hur som helst, men de forna öststaterna har skumma saker för sig... I Ryssland tex är de lagligt att piratkopiera utländska program/etc, medan det är olagligt att piratkopiera inhemska, allt för att stärka den ryska marknaden, utan att bry sig om internationell sådan. |
|
|
| SteveTranz4ever |
Fult att inte fråga om lov och fult att tjäna pengar...
Får se hur jag gör... En snubbe jag känner erbjöd sig att hacka sönder sidan om jag ville att han gör det. Vore onödigt...
Dock kommer dom som nu har betalat för att få hem filmen fort se i introt att det finns en sida som heter Liquidsunset.org och där kunde dom ju ha laddat hem den gratis... |
|
|
| jofawe |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Fult att inte fråga om lov och fult att tjäna pengar...
Får se hur jag gör... En snubbe jag känner erbjöd sig att hacka sönder sidan om jag ville att han gör det. Vore onödigt...
Dock kommer dom som nu har betalat för att få hem filmen fort se i introt att det finns en sida som heter Liquidsunset.org och där kunde dom ju ha laddat hem den gratis... |
såvida de inte redigerat bort det... |
|
|
| ShyTrance |
dålig stil :whip:
jag tycker att du ska göra nått åt d... vad, vet jag inte :P |
|
|
| GyLLe |
| jag tycker du ska maila dom som har sidan å säga hur de ligger till.. å sen kräva att du ska ha en del av vinsten!!!! de är du värd!!! |
|
|
| dbl |
| eller ta o kolla upp deras host och säg till dem va dem sysslar med.. dem kan bli stängda pga sånna grejer beroende på hosten :D |
|
|
| SteveTranz4ever |
Fick mail idag !
hey,
your fokused video is being ripped at:
http://clips.ashole.hu
...and sold for $.
WTF !
Fan nån jävla site låter alltså folk ladda hem min video mot betalning... har toppat dagens nedladdningar också om jag förståt saken rätt.
Halvvägs ner finns den bland dagens releaser också...
http://clips.ashole.hu/index2.php?lang=eng
fokused scandinavian tour 03-03-29
(106 MB,MPEG2)
live (trance,eurodance)
feat. Tiesto !!!
Fan jävligt fult av den här sidan egentligen... nog för att man säger "All publicitet är bra publicitet"
Vad säger ni ?
|
Plockar upp en gammal gammal tråd...
Det är så att jag fick mail idag av killen som äger siten i fråga och han hade hittat denna tråden av en slump... Han ville bara klargöra att han inte tjänade pengar på siten utan att han ville få stöd för att kunna ha råd att driva siten...
:gsmile: |
|
|
| SWE_TRANCE |
Plockar upp en gammal gammal tråd...
Det är så att jag fick mail idag av killen som äger siten i fråga och han hade hittat denna tråden av en slump... Han ville bara klargöra att han inte tjänade pengar på siten utan att han ville få stöd för att kunna ha råd att driva siten...
:gsmile: |
hrm, snacka går ju...:p
Killen ville väl få in lite kulor så han kunde röka på :toothless |
|
|
| CJ InterCity |
funkar inte för mig heller... så jag hoppas liquidsunset inte tar lika lång tid på sig:p
grymt i af steve;) |
|
|
|
|