|
GRATTIS på FÖDELSEDAGEN AENDY! (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Aendy |
Tackar så mycket alla mina TA-vänner.
Och nä Smeagol, tre dagar i sträck räcker för en gammal man som mig, idag tar jag det lugnt för att kunna ladda inför nästa vecka :) |
|
|
| SWE_TRANCE |
Grattis i efterskott mannen!
Hoppas att du hade en trevlig dag igår! :) |
|
|
| dj_hysterix |
GRATTISGRATTISGRATTISGRATTISGRATTISGRATTISGRATTISGRATTISGRATTISGRATTISGRATTISGRATTISGRATTISGRATTISGR
ATTISGRATTISGRATTISGRATTISGRATTISGRATTISGRATTISGRATTISGRATTISGRATTISGRATTISGRATTISGRATTISGRATTISGRAT
TISGRATTISGRATTISGRATTISGRATTISGRATTISGRATTISGRATTISGRATTISGRATTISGRATTISGRATTISGRATTISGRATTISGRATTI
SGRATTISGRATTISGRATTISGRATTISGRATTISGRATTISGRATTISGRATTISGRATTISGRATTISGRATTISGRATTISGRATTISGRATTISG
RATTISGRATTISGRATTIS
GÅ OCH SUP DIG FULL LR NÅT :stongue: :crazy: :stongue:
:toothless |
|
|
| mindshooter |
| fett me grattis!!! :) hoppas du haft det feeeeett :) |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by dj_hysterix
GÅ OCH SUP DIG FULL LR NÅT :stongue: :crazy: :stongue:
|
eller inte :) känner du inte aendy bätrte än så :p |
|
|
| Dj_Irish |
Grattulerar å det grövsta!! :)
25 år var det va? Nu kan du adoptera barn...eller nått... :p |
|
|
| Glorie |
det ska finnas nån slags sida på internet.. (ungdomsportal typ) där det står alla åldrar...upp till 26 eller nåt.. vad man får göra vid olika åldrar... nån som känner till den? ja har letat som en galning förut... men inte hittat nåt... vet inte va ja ska söka på...
nån som känner till den sidan, får gärna skriva här :) |
|
|
| Nyx |
 |
|
|
| robstar |
Lite efter men ändå!
Grattis å sås! Hoppas du hade kul! :) |
|
|
| Glorie |
| Nyx.. du gör alltid egna, coola personliga och originella bilder!!!! :) Det e kul å se och uppskattas, iaf av mig!!! alla bilder utom den mindshooter fick, :p e schysta! |
|
|
| mindshooter |
| quote: | | Originally posted by Glorie alla bilder utom den mindshooter fick, :p e schysta! |
du schnackar schiiiit :p |
|
|
| [nils] |
GRATTIS I EFTERSKOTT! :crazy:
hade du de bra då? man ju också hoppas att du får det bra i 25 år till :) |
|
|
|
|