return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Hardstyle CD´s..
View this Thread in Original format
Berggren
Jag är rätt säker på att det inte finns att få tag på i Sverige någonstans (inte ens på internet-butiker), så vet ni någon BRA sida där man kan köpa Hardstyle-skivor? Helst som CD, men även vinyl går bra.. ..Har tröttnat på att ladda ner musik liksom, vill ha "riktiga" skivor nu.
robstar
www.only-djs.com lr www.dancegrooves.com ska ha de om ja inte minns fel.
Kolla också in www.juno.co.uk

Välkommen till TA btw. :D
Glorie
Tja Berggren, kul å se nytt folk :)

snart kommer "Scul" (addicted to hardstyle) att se denna tråd.. å han kanske har nåt bra svar, för ja vet inget :(
ScuL
muhaha *grin*
här är jag :D

Jag måste säga att jag har verkligen ingen aning om du kan köpa de i Sverige... Eftersom jag bor i Holland är det relativt lätt att skaffa skivor här.

jag känner till bara en webbutik som säjler hardstyle skivor men jag är inte säkert om de oxo skickar till sverige.
Du kan iaf försöka hos www.bol.com

I holland använder vi www.freerecordshop.nl men det funker bara här.

Förresten har jag en (långsam) FTP som innehåller en gigantiskt förråd av hardstyle singles, skivor och livesets :D
Berggren
Oke, så du bor i Hoolland *avundsjuk som fan*.. Kan du holländska då eller funkar det bra med att snacka engelska där? ..funderar liksom starkt på att flytta dit när jäg är typ 20-25, eller nått. ..Allt för musiken du vet ;), hehe.
..Då får jag väl kolla din sida då, tack för svaren, ska komma dom också nu.
ScuL
nja.... :)
jag är född här och är 100% holländare. har lärt mig själv svenska och vill bli svenskan :p (jag vet att ni kan inte förstår men jag vill ändå) :D

alltså det e klart att jag snackar holländska utan problem...

om du har lust får du lada ner min senaste mix
http://www.scul.net/mp3/Hardstyle18.mp3

kul att se att det finns flera Svenskar som gillar Hardstyle.
förmodligen har du lyssnat till Technoboy på NRJ Extravadance (i Danmark) eller hur? :D
Smeagol
ok ScuL, det där var ett bra betyg till din svenska!

Lärt dig svenska själv...
Imponerande!
Xo|oX
quote:
Originally posted by Smeagol
ok ScuL, det där var ett bra betyg till din svenska!

Lärt dig svenska själv...
Imponerande!

hehe, hans svenska knäcker den mesta svenskan som skrivs av infödda svenskar (läs: fjortisar) på nätet :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE

Privacy Statement