|
Sol*ahem*förmörkelsen*ahem*
|
View this Thread in Original format
| robstar |
Fan va ruttet asså!
Nu har man suttit uppe å väntat på solförmörkelsen ett bra tag.
Vart tog den vägen? De hände ju ingenting. :/
Fast de va ändå skönt å ta en liten morgon promenad. :)
Nån här som har nå fina bilder lr nått? |
|
|
| Dioxys |
nej jag missade hela.. men btw! är det inte alltid förjävligt molnigt här i sverige när det är solförmörkelse?
sumt :conf: |
|
|
| Xo|oX |
WHAT?!?!?!
SOLFÖRMÖRKELSE?????
vafan säger ni inte till innan för? =)
fan asså... ja lyckas verkligen missa alla såna här coola grejjor...:whip: :whip: :whip: |
|
|
| ScuL |
don't worry..
nästan finns i 2081 :p |
|
|
| Xo|oX |
ah... hehe, ...tänkte inte på dä...
*nää just de! tänkte inte!*
ghaa!
trött... zZZzz... |
|
|
|
|