return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

 
Sol*ahem*förmörkelsen*ahem*
View this Thread in Original format
robstar
Fan va ruttet asså!
Nu har man suttit uppe å väntat på solförmörkelsen ett bra tag.
Vart tog den vägen? De hände ju ingenting. :/
Fast de va ändå skönt å ta en liten morgon promenad. :)

Nån här som har nå fina bilder lr nått?
Dioxys
nej jag missade hela.. men btw! är det inte alltid förjävligt molnigt här i sverige när det är solförmörkelse?

sumt :conf:
Xo|oX
WHAT?!?!?!

SOLFÖRMÖRKELSE?????

vafan säger ni inte till innan för? =)

fan asså... ja lyckas verkligen missa alla såna här coola grejjor...:whip: :whip: :whip:
ScuL
don't worry..

nästan finns i 2081 :p
reveal
quote:
Originally posted by Xo|oX vafan säger ni inte till innan för? =)


har vi sagt :)
http://www.tranceaddict.com/forums/...threadid=109184
Xo|oX
ah... hehe, ...tänkte inte på dä...

*nää just de! tänkte inte!*

ghaa!


trött... zZZzz...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement