|
Niet voor de johnny's onder ons
|
View this Thread in Original format
| Dark Apostle |
Disclaimer: deze url heb ik slechts gekregen van een ander persoon. Ik heb niets te maken met de visie of de teksten die er ivm johnny's opstaan.
IK HEB WEL MIJ ZITTEN DOODLACHEN!!!!!!
http://www.cyberspace.org/~darkone/index_BU.html |
|
|
| Nabistai |
| quote: | Gewoon om u maar even een beeld te geven...
Over hun muziekkeuze kunnen we ook kort zijn. DAT IS GEEN MUZIEK! Het verschil
in tonen dat zich hier gedurende een wel bepaalde tijd steeds herhaalt noemen we
'boenk-muziek'. Waarom snapt u wel als zo'n fag u passeert met z'n raam open.
De ene kiest voor goedkope boozywoozy, de anderen simpelweg
voor hardcore. Dit is simpelweg de zelfde domme beat, enkel wat versneld. Voor de echte dus.
|
Elektronische muziek wordt hier belachelijk gemaakt :whip: :whip: :whip: |
|
|
| Dark Apostle |
| quote: | Originally posted by Nabistai
Elektronische muziek wordt hier belachelijk gemaakt :whip: :whip: :whip: |
Ik weiger boozywoozy electronische muziek te noemen! |
|
|
| Nabistai |
| Boozywoozy IS elektronische muziek |
|
|
| THC§brain§THC |
| quote: | Hij ziet er gewoon uit als een TROL. Niks in ons universum kan
zo lelijk zijn. Waarschijnlijk een primodriaal stukje van de big-bang knal
dat niet ontwikkeld is. Of kortweg: een foto van de overtreffende trap van lelijk. |
ok, wat zou de leeftijd zijn van onze beste auteur? Een beetje mensen liggen afbreken op hun uiterlijk.
11-12 jaar? | quote: | | De anti-johnny-crew (c) 2003 | ???????
Zijn dit clubje filosofen dan perfect geschapen, overbegaafd en supercool? Man, zou ik deze _bende_ eens willen tegenkomen op straat.
Ik KAK op hunne kop.
Lachen met een ander is toch o-zo gemakkelijk he.
Doet mij denken aan een spreekwoord (geleerd 5e middelbaar ofzoiet):
de splinter in andermans oog zien, maar de balk in eigen oog nie zien..
En wat muziekstijl betreft: ieder heeft zijn eigen smaak, respecteer die..
stelletje zieligaards
ps: foto's kwamen van een post op telenetforum zeker?
Heb ze al gezien. |
|
|
| Dark Apostle |
Sorry maar ik ken site's waar ze goths en metalheads de grond in rammen en daar kan ik ook me lachen.
De foto's waren wel zielig. |
|
|
| Steve-Austin |
In Wallonie de johnny's heten ook de Rony's :-)
Maar we hebben, de Jean-Jacques, de gasten die alles kennen. |
|
|
| Dark Apostle |
| quote: | Originally posted by THC§brain§THC
Zijn dit clubje filosofen dan perfect geschapen, overbegaafd en supercool? Man, zou ik deze _bende_ eens willen tegenkomen op straat.
Ik KAK op hunne kop.
|
Die kerels hebben gewoon een stereotype gepakt en dat zwaar uitvergroot. Ik zie er niets in om me druk over te maken. Het gebeurt met alles.
Ergen op het Chill Forum is er een thread over domme quotes van christenen en er waren ook een paar zwaar op in gegaan. En dan gaf iemand een link over over domme opmerkingen over atheïsten en toen begon er iemand te mekkeren over dat je niet zou lachen als het een andere godsdienst was enz.....op het laatst waren we bezig of astrofysica en probaliteit.
En nu weet ik nimeer wat ik wou zeggen |
|
|
| THC§brain§THC |
ik heb misshcien wel een beetje te heftig gereageerd.
sorry. |
|
|
| Tiger777 |
| quote: | | Boozywoozy IS elektronische muziek |
| quote: | | Ik weiger boozywoozy electronische muziek te noemen! |
Ik weiger boozywoozy gewoon al muziek te noemen. Dat is het probleem van techno en trance en zo. De buitenwereld denkt direct aan boozywoozy en van da soort klootzakken die techno een slechte naam geven. Oh my god, die foto's, gewoon hilarisch! |
|
|
|
|