return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: [1] 2 
Niet voor de johnny's onder ons
View this Thread in Original format
Dark Apostle
Disclaimer: deze url heb ik slechts gekregen van een ander persoon. Ik heb niets te maken met de visie of de teksten die er ivm johnny's opstaan.

IK HEB WEL MIJ ZITTEN DOODLACHEN!!!!!!


http://www.cyberspace.org/~darkone/index_BU.html
Nabistai
quote:
Gewoon om u maar even een beeld te geven...
Over hun muziekkeuze kunnen we ook kort zijn. DAT IS GEEN MUZIEK! Het verschil
in tonen dat zich hier gedurende een wel bepaalde tijd steeds herhaalt noemen we
'boenk-muziek'. Waarom snapt u wel als zo'n fag u passeert met z'n raam open.
De ene kiest voor goedkope boozywoozy, de anderen simpelweg
voor hardcore. Dit is simpelweg de zelfde domme beat, enkel wat versneld. Voor de echte dus.


Elektronische muziek wordt hier belachelijk gemaakt :whip: :whip: :whip:
Dark Apostle
quote:
Originally posted by Nabistai
Elektronische muziek wordt hier belachelijk gemaakt :whip: :whip: :whip:


Ik weiger boozywoozy electronische muziek te noemen!
Nabistai
Boozywoozy IS elektronische muziek
THC§brain§THC
quote:
Hij ziet er gewoon uit als een TROL. Niks in ons universum kan
zo lelijk zijn. Waarschijnlijk een primodriaal stukje van de big-bang knal
dat niet ontwikkeld is. Of kortweg: een foto van de overtreffende trap van lelijk.

ok, wat zou de leeftijd zijn van onze beste auteur? Een beetje mensen liggen afbreken op hun uiterlijk.
11-12 jaar?
quote:
De anti-johnny-crew (c) 2003
???????
Zijn dit clubje filosofen dan perfect geschapen, overbegaafd en supercool? Man, zou ik deze _bende_ eens willen tegenkomen op straat.
Ik KAK op hunne kop.
Lachen met een ander is toch o-zo gemakkelijk he.
Doet mij denken aan een spreekwoord (geleerd 5e middelbaar ofzoiet):
de splinter in andermans oog zien, maar de balk in eigen oog nie zien..
En wat muziekstijl betreft: ieder heeft zijn eigen smaak, respecteer die..
stelletje zieligaards

ps: foto's kwamen van een post op telenetforum zeker?
Heb ze al gezien.
Dark Apostle
Sorry maar ik ken site's waar ze goths en metalheads de grond in rammen en daar kan ik ook me lachen.

De foto's waren wel zielig.
Dark Apostle
voila 1-tje over goth's

http://www.sykospark.net/goth/howto.html
Steve-Austin
In Wallonie de johnny's heten ook de Rony's :-)

Maar we hebben, de Jean-Jacques, de gasten die alles kennen.
Dark Apostle
http://www.sykospark.net/goth/attit.html
Dark Apostle
quote:
Originally posted by THC§brain§THC

Zijn dit clubje filosofen dan perfect geschapen, overbegaafd en supercool? Man, zou ik deze _bende_ eens willen tegenkomen op straat.
Ik KAK op hunne kop.


Die kerels hebben gewoon een stereotype gepakt en dat zwaar uitvergroot. Ik zie er niets in om me druk over te maken. Het gebeurt met alles.

Ergen op het Chill Forum is er een thread over domme quotes van christenen en er waren ook een paar zwaar op in gegaan. En dan gaf iemand een link over over domme opmerkingen over atheïsten en toen begon er iemand te mekkeren over dat je niet zou lachen als het een andere godsdienst was enz.....op het laatst waren we bezig of astrofysica en probaliteit.
En nu weet ik nimeer wat ik wou zeggen

THC§brain§THC
ik heb misshcien wel een beetje te heftig gereageerd.
sorry.
Tiger777
quote:
Boozywoozy IS elektronische muziek

quote:
Ik weiger boozywoozy electronische muziek te noemen!

Ik weiger boozywoozy gewoon al muziek te noemen. Dat is het probleem van techno en trance en zo. De buitenwereld denkt direct aan boozywoozy en van da soort klootzakken die techno een slechte naam geven. Oh my god, die foto's, gewoon hilarisch!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement