| NaOren |
טוב, יש אליפותתתת
זה אחד הרגעים המאושרים בחיים שלי
חזרתי עכשיו מהספורטק היה כ"כ כייף
אני בקושי נושם שאפתי כ"כ הרבה עשן שם
שתינו קצת שמפנייה
אני מזיע כמו חמורר עכשיו
אבל לא אככפת לי! אתם יודעים למה??? כי יש אליפות!!!!!
אבי נימני המלךךךךךך
על הזיין שלי 10000000 פעם שיש כבר טרד פה על זה...
זה מעניין לי ת'ביצה עכשיו אני פשוט חייב להיות זה שירשום את הטרד אליפות של מכבי
!!!!!!!!
:tongue3 :crazy: :haha: :happy2: :tongue3 :crazy: :haha: :happy2: :tongue3 :crazy: :haha: :stongue: :stongue:
יששששש!!!!!
יוואו איזה כייףף
יאלה אני הולך לעשות ביד
ביי אחים שליייייי
בשנה הבאה בירושלים הבנויה
סתםםםםם
בבלומפילד שער 11 !!!!
מני לוי תתעורר!!!!!! |
|
|