return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
יש אליפותתתת
View this Thread in Original format
NaOren
טוב, יש אליפותתתת
זה אחד הרגעים המאושרים בחיים שלי
חזרתי עכשיו מהספורטק היה כ"כ כייף
אני בקושי נושם שאפתי כ"כ הרבה עשן שם
שתינו קצת שמפנייה
אני מזיע כמו חמורר עכשיו
אבל לא אככפת לי! אתם יודעים למה??? כי יש אליפות!!!!!

אבי נימני המלךךךךךך

על הזיין שלי 10000000 פעם שיש כבר טרד פה על זה...

זה מעניין לי ת'ביצה עכשיו אני פשוט חייב להיות זה שירשום את הטרד אליפות של מכבי
!!!!!!!!

:tongue3 :crazy: :haha: :happy2: :tongue3 :crazy: :haha: :happy2: :tongue3 :crazy: :haha: :stongue: :stongue:

יששששש!!!!!

יוואו איזה כייףף
יאלה אני הולך לעשות ביד
ביי אחים שליייייי
בשנה הבאה בירושלים הבנויה
סתםםםםם
בבלומפילד שער 11 !!!!

מני לוי תתעורר!!!!!!
Shahar
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח נראה לי הם ניצחו בשבילך חחחחחחחחחח
תהנה!!!
Hell_Copter
quote:
Originally posted by NaOren
על הזיין שלי 10000000 פעם שיש כבר טרד פה על זה...


ומכבי על הזין שלי 1000000 פעם!!
חלאס עם השטויות!!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement