return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 [3] 4 
Zomerplaten (pg. 3)
View this Thread in Original format
Donna
Hahahahaha ik luv jou ook echt om je lieve attente begroetingen

Nooit te warm voor ff lekker rollebolle door t pas gemaaide gras op een warme zomeravond toch?!
19-BaS-79
Laidback Luke feat Max Milo - Celebrate Us (Original Womanizer Mix)

erg chill in het zonnetje :)
CygnusX
De belgen hebben ook zo'n threadje :D
http://www.tranceaddict.com/forums/...threadid=109112
Ding Chavez
quote:
Originally posted by Donna
John,jij bent ook af en toe een heel vervelende zeikerd,wees blij dat er at least over een normaal onderwerp gelult word.
Heb wel vaker gezien dat je topics liep af te kraken,kom zelf eens met onderwerpen van formaat aanzetten ofzo.
Tis niet leet over anderen hun initiatief te meuken,doe gewoon alsof je ballen hebt en doe t zelf dan zoals jij denkt dat het moet orso.


waar doe je moeilijk over... hij zegt dat iemand 2 keer replied met een smiley erachter... Misschien een beetje flauw, maar er staat ook een smiley achter, laten varen dus dacht ik zo...
JunKX
G Club Presents Bando Sonora - Guitarra G
Solid Sessions - Janeiro
raoel
quote:
Originally posted by Ding Chavez
waar doe je moeilijk over...


Maandelijkse probleempjes ;)


Maar on topic
De meeste zomerse platen zijn al wel genoemd. Kben er wat van aan het downloaden, wanti k kende ze lang niet allemaal.
Valt me op dat ik nog maar weinig echt kazige heb gehoord op de radio.
Ik luister wel niet veel radio, dus misschien mis het toevallig

Andere jaren komen er altijd wel veel van die lasgo, milk inc achtige nummers uit. Nu maken hun nog wel leuke platen ozich, voor in de zomer dan zoals die nieuwe van lasgo, maar van de categorie boozywoozy, jan wayne heb ik nog niks gehoord.

Niet erg BTW
Donna
quote:
Originally posted by Ding Chavez
waar doe je moeilijk over... hij zegt dat iemand 2 keer replied met een smiley erachter... Misschien een beetje flauw, maar er staat ook een smiley achter, laten varen dus dacht ik zo...


Ach dingetje,wat heb jij de laatste tijd toch irritatietjes tegen mij,misschien btje laten varen??:)

2 Raoel:Ben jij zo'n domme gast die alles toeschrijft aan de maandelijkse probleempjes?:)
Nou laat me je uit die droom helpen,ik heb never nooit last van maandelijkse probleempjes,mijn maandelijkse toestanden gaan zo rustig voorbij dat ikzelf er niet eens erg in heb laat staan een ander;)
Als het al een probleem is dan ben ik t zelf,en ach,das algemeen bekend dat ppl mij als pain in the ass zien,so?? LB.com:)

Dag dag:)
Ding Chavez
quote:
Originally posted by Donna
Ach dingetje,wat heb jij de laatste tijd toch irritatietjes tegen mij,misschien btje laten varen??:)


Ik zeg weer eens wat tegen je sinds 2 maanden??? :D
DJ_Siesta
SUMMER JAM ALLRIGHTTTTTTTTTTTTTTT


fat fat fat:D


(breezah!!)
raoel
Deze topic even omhoog schoppen.

Ik ben inmiddels nog een plaat tegen gekomen waarvan ik hoop dat ie nog doorbreekt in de komende weken:

Kingsize Lover - I Cant Stop Loving You (Dj Shah Remix)

Echt een heerlijke zomerplaat.
Bij dancegrooves kun je um luisteren, ik ben um nog nergens anders tegen gekomen.


Top 5 voor deze zomer IMO:
Kingsize Lover - I Cant Stop Loving You (Dj Shah Remix)
Rank 1 - Breathing (Airwave 2003)
Svenson & Gielen - Beachbreeze
The Underdog Project vs. Sunclub - Summer Jam 2003
Orion Too Ft. Caitlin - Travelling (Remixes)

Misschien ook wel:
Clokx - Clocks


DJ Cor Fijneman feat. Jan Johnston - Venus (DJ Tiesto Remix)
Zal veel worden worden gedraait, maar tis niet een echte zomerplaat.

Optimus
eerder genoemd, maar:

Saffron feat. Ben Onono - My Love is Always


is een heerlijke zomerplaat:)
magrec
heiko laux - silent bass

Dit vind ik perfect om heerlijk op het strand te horen
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 
Privacy Statement