return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 
Qlimax Live Sets @ (pg. 2)
View this Thread in Original format
M5
ja zoiets ....zou dan ongeveer ....1900 worden ......

op die ene pub?
New Wave
Ik heb effe een vraagje, hoe werkt dat nu met die pub.....?

Groeten!
Henkie_henk
yes k had wel andere pub klaar..maad dies te langzaam..

maar kan je wel ff wegblijve van die van nu :)

Thankz

bye


quote:
Originally posted by New Wave
Ik heb effe een vraagje, hoe werkt dat nu met die pub.....?

Groeten!


www.downloads.com download daar leech ftp.. installeer start progje.. klik op het bliksempje met wereldbolletje..voer daar het complete path in.. (die je nu niet kan zien omdat je eve weg mag blijve van de pub)

GreetZz..

vanavond staat er weer wat xtras bij en mag je gewoon weer leeche :D

~adios~
Miss Proximus
ik snap niets van die pubjes!!!!! geef dit domme blondje ook een kans pleeeeezzz... :D ik wil Mauro..ik wil Mauro!

had het eigenlijk zelf op willen nemen maar ik was de tijd vergeten omdat ik in een tent was waar à la Mauro werd gebeukt! damn...
Henkie_henk
ff w8e.. mauro wordt nu ge upped... 3,5 uur staat op de teller..

Nu ff niet t pubje in.. :[
New Wave
Thank you, thank you and thank you :D
Dj Lex
mauro al gevonden?
Henkie_henk
uiteraard.. nog een dik uur.. maar pin me er niet op vast.. bel chello maar voor een snellere verbinding..
Blik
komt die op een nieuw pubje of op dezelfde als die je gister gepost hebt?
BooMBooM
hmm ik zie iedereen hier lullen over mauro picotto live at qlimax maar heeft iemand al enig idee of de sets van dana en gary d al ergens te vinden zijn??

Bellie
quote:
Originally posted by BooMBooM
hmm ik zie iedereen hier lullen over mauro picotto live at qlimax maar heeft iemand al enig idee of de sets van dana en gary d al ergens te vinden zijn??


BOEIE!!! :D
De set van mauro was gruw en die van dana was ook lekker maar die andere vond ik niet echt spectaculair ofzo..

GREETZ!!
BooMBooM
quote:
Originally posted by Bellie


BOEIE!!! :D
De set van mauro was gruw en die van dana was ook lekker maar die andere vond ik niet echt spectaculair ofzo..

GREETZ!!

best wel boeie want mauro vind ik nou weer niet zo bijzonder (mijn mening!)en dana draait altijd goed dus dat is best wel boeie
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement