|
Qlimax Live Sets @ (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| M5 |
ja zoiets ....zou dan ongeveer ....1900 worden ......
op die ene pub? |
|
|
| New Wave |
Ik heb effe een vraagje, hoe werkt dat nu met die pub.....?
Groeten! |
|
|
| Henkie_henk |
yes k had wel andere pub klaar..maad dies te langzaam..
maar kan je wel ff wegblijve van die van nu :)
Thankz
bye
| quote: | Originally posted by New Wave
Ik heb effe een vraagje, hoe werkt dat nu met die pub.....?
Groeten! |
www.downloads.com download daar leech ftp.. installeer start progje.. klik op het bliksempje met wereldbolletje..voer daar het complete path in.. (die je nu niet kan zien omdat je eve weg mag blijve van de pub)
GreetZz..
vanavond staat er weer wat xtras bij en mag je gewoon weer leeche :D
~adios~ |
|
|
| Miss Proximus |
ik snap niets van die pubjes!!!!! geef dit domme blondje ook een kans pleeeeezzz... :D ik wil Mauro..ik wil Mauro!
had het eigenlijk zelf op willen nemen maar ik was de tijd vergeten omdat ik in een tent was waar à la Mauro werd gebeukt! damn... |
|
|
| Henkie_henk |
ff w8e.. mauro wordt nu ge upped... 3,5 uur staat op de teller..
Nu ff niet t pubje in.. :[ |
|
|
| New Wave |
| Thank you, thank you and thank you :D |
|
|
| Dj Lex |
| mauro al gevonden? |
|
|
| Henkie_henk |
| uiteraard.. nog een dik uur.. maar pin me er niet op vast.. bel chello maar voor een snellere verbinding.. |
|
|
| Blik |
| komt die op een nieuw pubje of op dezelfde als die je gister gepost hebt? |
|
|
| BooMBooM |
| hmm ik zie iedereen hier lullen over mauro picotto live at qlimax maar heeft iemand al enig idee of de sets van dana en gary d al ergens te vinden zijn?? |
|
|
| Bellie |
| quote: | Originally posted by BooMBooM
hmm ik zie iedereen hier lullen over mauro picotto live at qlimax maar heeft iemand al enig idee of de sets van dana en gary d al ergens te vinden zijn?? |
BOEIE!!! :D
De set van mauro was gruw en die van dana was ook lekker maar die andere vond ik niet echt spectaculair ofzo..
GREETZ!! |
|
|
| BooMBooM |
| quote: | Originally posted by Bellie
BOEIE!!! :D
De set van mauro was gruw en die van dana was ook lekker maar die andere vond ik niet echt spectaculair ofzo..
GREETZ!! |
best wel boeie want mauro vind ik nou weer niet zo bijzonder (mijn mening!)en dana draait altijd goed dus dat is best wel boeie |
|
|
|
|