return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 [3] 4 
Fruityloops, niet de ontbijtgranen maar het progje. (pg. 3)
View this Thread in Original format
Dark Apostle
quote:
Originally posted by Tiger777
en, hoe vlot het met de productie? Krijgen we binnekort sample'tjes?


Ik heb iets gemaakt, maar het is wat te ontrance en te ed up lolz
Tiger777
late hore, komaan :D Hoe erg kan het zijn?
Dark Apostle
Allez na veeel werk heb ik mijn nummerken online gekregen........veel moeite voor wat het is ma bon :p

Het klinkt vrij raar en zal voor de meeste op niets trekken....maar ik wil het jullie met plezier aandoen :p

rechter muisklik, Doel opslaan als...
http://users.skynet.be/dark_apostle...n_De_Zon%20.mp3
tor8024
quote:
Originally posted by Dark Apostle
Allez na veeel werk heb ik mijn nummerken online gekregen........veel moeite voor wat het is ma bon :p

Het klinkt vrij raar en zal voor de meeste op niets trekken....maar ik wil het jullie met plezier aandoen :p

rechter muisklik, Doel opslaan als...
http://users.skynet.be/dark_apostle...n_De_Zon%20.mp3


mysterieus nummer.. niet slecht eigenlijk, de drums zijn wel ietsje te stil! ;)
Dark Apostle
quote:
Originally posted by tor8024
mysterieus nummer.. niet slecht eigenlijk, de drums zijn wel ietsje te stil! ;)


dat is de reden dat ik music 2000 ga combineren met fruityloops.

Dan kan ik in fruityloops drumloops (miss basslines) maken en importeren in Music 2000 waarvan ik de interface goed ken.
cyberia
volgens mij gaat er iet heel ergs gebeuren met die kat!:toothless
neema ik vind het geen slecht begin,tga nog iet schoon worden!
Tiger777
Wat een onheilspellende akkoorde... Is het zo'n killer-kat of zo? :haha:
Nee, der zit echt wel iets in... nice :toocool:
cyberia
quote:
Originally posted by Tiger777
Wat een onheilspellende akkoorde... Is het zo'n killer-kat of zo? :haha:
Nee, der zit echt wel iets in... nice :toocool:

volgens mij is ze op zoek naar een slachtoffer op de stoep da ze dan gaat aanvallen,meteen een gedacht voor de clip:toothless
Tiger777
jaaa,
en dan wordt dit de cover van de CD
cyberia
:haha: bangelijke foto,echt een killerkat muaahahahahaha

Tiger777
Dark Apostle
Tiger777records???? mmmh ik wist niet dat ik een contract bij u had.

Ik heb trouwens al mijn eigen label :toocool:

Green Chicken Records :haha:

Niet slecht hé ;)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 
Privacy Statement