|
Johan Gielen at Starlight!!!!!!!
|
View this Thread in Original format
| New Wave |
wow, die gozer heeft weer eens mijn zolen doen slijten, best leuke set.
Zijn er nog meer TA-ers die in de buurt van Nijkerk wonen?!?!?!
Ik kwam Akira en M5 ook nog tegen, we hebben effe als the real TA-ers staan stampen daaro:D
Misschien leuk om eens met een hele grote groep TA-ers naar Starlight te gaan??????????????????????
Groeten! |
|
|
| Optimus Trance |
| eeehhmmm...Nijkerk, waars dat????:D:D:D |
|
|
| Henkie_henk |
| quote: | Originally posted by Optimus Trance
eeehhmmm...Nijkerk, waars dat????:D:D:D |
bij nijkerkerveen hehe :D en bij Harderwijk...
ikzelf kom bijna elke zaterdag (behalve deze) lol.. in de *light..
K heb wel vorige week Gielen daar zien draaie.. en hij draaid idd netjes.. |
|
|
| Miss Proximus |
alsof ik helemaal vanuit Fryslan naar Nijkerk ga komen! Dan hou ik geen klompen meer over! :p
Waarom komen jullie niet allemaal naar de RockIt donderdag? Johan Gielen wéér live zien!! :D |
|
|
| M5 |
| quote: | Originally posted by New Wave
wow, die gozer heeft weer eens mijn zolen doen slijten, best leuke set.
Zijn er nog meer TA-ers die in de buurt van Nijkerk wonen?!?!?!
Ik kwam Akira en M5 ook nog tegen, we hebben effe als the real TA-ers staan stampen daaro:D
Misschien leuk om eens met een hele grote groep TA-ers naar Starlight te gaan??????????????????????
Groeten! |
hahah leuk om weer eens wat mensen te zien van het Forum !!
Teller staat al op vijf nu ....in 6 dagen :)
Ik heb zelfs nog bij New Wave op voetbal gezeten !! in een heel ver en grijs verleden !!
Van Johan gielen heb ik weinig meegemaakt ......ik was vrijwel de hele tijd in de andere zaal ...muziek vond ik dit keer errug tegenvallen , maarja dat was te verwachten als je zoals ik vorige week mauro enzo aan de slag hebt gehoord op Qlimax.......
Volgende paar weken waarschijnlijk geen starlight voor mij....ja school weer ja!! :mad: |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
alsof ik helemaal vanuit Fryslan naar Nijkerk ga komen! Dan hou ik geen klompen meer over! :p
Waarom komen jullie niet allemaal naar de RockIt donderdag? Johan Gielen wéér live zien!! :D |
Johan Gielen weer? neu.....doe maar niet.:D
Ik heb inderdaad bij M5 een paar jaartjes in het zelfde team gespeeld.
Nog 1 week toetsen en dan heb ik VAKANTIE!!!!
Groeten
techno Maniac |
|
|
| Akira |
Ja ik was er gisteren ook....en het was een erg gezellig feestje.
JOhan opende echt super relaxt waardoor wij al meteen aan het knalluh gingen.Maar ja hoe langer de set duurde dacht ik jezus wat een gare platen draait die johan en als toppunt ging ie ook nog es eigen MC spelen wat al helemaal 3x niks was. Op een gegeven moment kon ik de ellende niet meer aanzien en ben ik maar naar de andere zaal gegaan waar ik M5 zag...hehe hij had eerst mijn broertje aangesproken dus hoorde ik dat.NOu ff gebabbeld en toen weer naar de hoofdzaal en de ellende van johan nog ff aangezien...Maar daarna kwam de resident en die gooide meteen de beuk erin waar ik weer new wave en M5 tegen kwam en enorm de beuk erin werd gegooid :D:D:D keihard lopen knalluh...wat echt te gek was!!Vond het zeker een leuke avond al heb ik johan wel beter zien draaien
en natuurlijk was het TOP dat ik de jongens heb gezien en m5 en new wave gingen toch wel erg hard te keer hoor :D |
|
|
| Henkie_henk |
Resident als in Moreno he?? ja ik zijt het all the long way time... Moreno blaast er bijna altijd het dak eraf..
laatst ook toen john the dentist kwam.. stelde ook nix voor vergeleke met beukende moreno..
GreetZ :) |
|
|
| Akira |
| quote: | Originally posted by Henkie_henk
Resident als in Moreno he?? ja ik zijt het all the long way time... Moreno blaast er bijna altijd het dak eraf..
laatst ook toen john the dentist kwam.. stelde ook nix voor vergeleke met beukende moreno..
GreetZ :) |
uuuuh henkie dit keer was het DJ bird...hehehe dus geen moreno |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by Akira
Ja ik was er gisteren ook....en het was een erg gezellig feestje.
JOhan opende echt super relaxt waardoor wij al meteen aan het knalluh gingen.Maar ja hoe langer de set duurde dacht ik jezus wat een gare platen draait die johan en als toppunt ging ie ook nog es eigen MC spelen wat al helemaal 3x niks was. Op een gegeven moment kon ik de ellende niet meer aanzien en ben ik maar naar de andere zaal gegaan waar ik M5 zag...hehe hij had eerst mijn broertje aangesproken dus hoorde ik dat.NOu ff gebabbeld en toen weer naar de hoofdzaal en de ellende van johan nog ff aangezien...Maar daarna kwam de resident en die gooide meteen de beuk erin waar ik weer new wave en M5 tegen kwam en enorm de beuk erin werd gegooid :D:D:D keihard lopen knalluh...wat echt te gek was!!Vond het zeker een leuke avond al heb ik johan wel beter zien draaien
en natuurlijk was het TOP dat ik de jongens heb gezien en m5 en new wave gingen toch wel erg hard te keer hoor :D |
LOL :D Jij ging ook wel errug hard hoor jong :D |
|
|
| M5 |
| quote: | Originally posted by New Wave
LOL :D Jij ging ook wel errug hard hoor jong :D |
zeker ja !! die had er flink veel zin in ......ik vraag me af of ie nog veel harder zou zijn gegaan als ie de dag ervoor niet naar ILT zou zijn gegaan !! ;) vast wel !! |
|
|
|
|