|
Heb een beetje advies nodig ;-) (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Switch |
| quote: | Originally posted by jploveparade
Ik wil voor de zomer een leuke auto kopen die het ook bij de vrouwtjes goed doet. Ik heb een redelijk bedrag te besteden dankzij een erfenis :)
Nou kwam ik de volgende auto tegen, een Peugeot 206CC
Moet hem alleen nog importeren uit Duitsland maar dat zal me wel lukken.
Nou vind ik het aan de ene kant een top auto en wil hem eigenlijk meteen halen, maar iets houd me tegen...
Ik kan er maar niet achter komen waarom ik blijf twijfelen :(
|
tja 't is niet voor niks een vrouwenauto :)
kost je smakken vol met geld, net als bij vrouwen, daarom twijfel je :) |
|
|
| DjRV |
| quote: | Originally posted by New Wave
Dus iedere sukkel met een grote pimp-oto...you are gay gay gay gay gay. |
Mr Late Night Gay 2003 spreekt |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by DjRV
Mr Late Night Gay 2003 spreekt |
mwhehe, Mr Late Night Gay 2003 verwend jou wel weer elke zaterdag avond! dus geen grote mond jij! :p
En die sik van jouw maakt je wel een ontiegelijk flikker ouwe :p |
|
|
| DjRV |
| tis nog altijd mr flikker voor jou,sletje van me :P |
|
|
| arjoderoon |
| fiat stilo... felgeel ofzo... sportvelgen bla bla bla.. elektrisch schuifdak is ook wel handig :) |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by arjoderoon
fiat stilo... felgeel ofzo... sportvelgen bla bla bla.. elektrisch schuifdak is ook wel handig :) |
Denk je :)?
Denk eerder dat de vrouwen aan je voeten liggen met deze hot wheels!
Hoe liever de looks hoe meer indruk je maakt :p
Ofnie Josta :p?
Van deze auto wordt ik geil!:
 |
|
|
| arjoderoon |
| quote: | Originally posted by New Wave
Denk je :)?
Denk eerder dat de vrouwen aan je voeten liggen met deze hot wheels!
Hoe liever de looks hoe meer indruk je maakt :p
Ofnie Josta :p?
Van deze auto wordt ik geil!:
|
wow ja. ik ook! krijg gelijk een harde....
of niet? :)
nee maar ging me nie erom om de vrouwen te imponeren. pimpen doe ik nie :) |
|
|
| Optimus |
| Tim wat voor een apeauto is dat nou weer?:eek: :whip: |
|
|
| kolkiewolkie |
een mini... sja als je de vrouwen aan je voeten wilt hebben istie misschien (misschien dus) wel handig, verwacht alleen niet dat de andere (mannelijke) helft van de bevolking je echter nog serieus neemt :p . Maar ik kan me niet voorstellen dat jij fatsoenlijk in zon car past tim.
2 JP: voor dat geld van die erfenis :p kun je toch veel beter zoŽn heerlijke GTT onder je ass parkeren :cool: |
|
|
| eieregooie |
| Sja, zown mini ziet er wel geinig uit hoor... tot je er een keer in gereden hebt... OMG wat een grafbak zeg... Dat rijdt dus echt voor geen meter! Erin passen lukt nog wel maar ut rijdt zo verdomde gaar... bah... Neej, nooit geen mini voor mij... Dan maar geen vrouwen die em cute vinden... Geef mij maar gewoon een lekkere bak die lekker rijdt :) Wordt ik een stuk vrolijker van waarschijnlijk... |
|
|
| Miss Proximus |
| quote: | Originally posted by New Wave
Hoe liever de looks hoe meer indruk je maakt :p
Ofnie Josta :p? |
waar slaat dit op :D Ikke nie snap |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
waar slaat dit op :D Ikke nie snap |
Jij bent toch een vrouw?
Ik vraag hier aan jouw of het waar is? (hoe liever de auto hoe eerder de vrouwen het leuk vinden)
Als daar nieteens een smily bij mag :(
vrouwen :mad:
Kolkie, zo errug is het nou ook weer niet heur :p
Je zit laag op de weg met zo'n bakkie :)
Spleetoog, dat is een hot wheels met blaadjes.:D
PIMPEN!! WHOEEOHOEEE!!:p |
|
|
|
|