return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
זה נכון שבחודש הבא אייל ברקן מוציא דיסק עם טיאסטו?
View this Thread in Original format
DJ_Yuval
אמרו לי שבעוד חודש אייל ברקן מוציא דיסק עם טיאסטו אתם יודעים משהו על זה?
Rising
חודש לאחר שיצא האלבום האחרון של אייל הוא כבר דיבר על זה... בערך שנה?
בכל מקרה טיאסטו רק מוציא את האלבום בלייבל שלו..
עם קטעים של אייל בלבד..

לא מצפה למשהו עצבני.. נצחונות ושילוב פרוגרסיב שאאייל ברקן משתמש בו לאחרונה..
oDrori
אין לי שמץ ... מה שכן, ברוך הבא לפורום אחי, זרוק פוסט בט'רד של
Meet The Crew
ומקווה שתיהנה פה!
-CosmicFire-
שמעתי ישר אחרי שיצא הדיסק האחרון שלו שאמור לצאת לו דיסק בהפקה של טיאסטו או משהו כזה אין לי מושג:toocool:
Shahar
כןכן היה כתוב גם בעיתון שדיגיי טייסטו הענק יוציא דיסק לאייל ברקן..
DJ_Yuval
אני מקווה שזה לא יהיה פרוגרסיב בעע:nervous:
hangover
הייתי במסיבה בקו
ואמרו שם ברמקול שאייל הלפרין (הרזידנט של נקסט למי שלא יודע) הוחתם בלייבל של טייסטו...

:haha:

נשפכתי מצחוק...
Hell_Copter
quote:
Originally posted by hangover
הייתי במסיבה בקו
ואמרו שם ברמקול שאייל הלפרין (הרזידנט של נקסט למי שלא יודע) הוחתם בלייבל של טייסטו...

:haha:

נשפכתי מצחוק...


מממממ יש מצב שאתה מתכוון לאלון הלפרין?
Shahar
quote:
Originally posted by Hell_Copter
מממממ יש מצב שאתה מתכוון לאלון הלפרין?


כן הרזידנט של נקסט זה אלון הלפרין
אבל לא חושב שהוא הוחתם בלייבל של טייסטו
hangover
quote:
Originally posted by Hell_Copter
מממממ יש מצב שאתה מתכוון לאלון הלפרין?


אוף כן בההה

Hell_Copter
quote:
Originally posted by hangover
אוף כן בההה


באמת יצאו לו איזה שני רמיקסים לגריס 2000 ולווי קום וואן...
אבל בספק אם זה נכון
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement