|
זה נכון שבחודש הבא אייל ברקן מוציא דיסק עם טיאסטו?
|
View this Thread in Original format
| DJ_Yuval |
| אמרו לי שבעוד חודש אייל ברקן מוציא דיסק עם טיאסטו אתם יודעים משהו על זה? |
|
|
| Rising |
חודש לאחר שיצא האלבום האחרון של אייל הוא כבר דיבר על זה... בערך שנה?
בכל מקרה טיאסטו רק מוציא את האלבום בלייבל שלו..
עם קטעים של אייל בלבד..
לא מצפה למשהו עצבני.. נצחונות ושילוב פרוגרסיב שאאייל ברקן משתמש בו לאחרונה.. |
|
|
| oDrori |
אין לי שמץ ... מה שכן, ברוך הבא לפורום אחי, זרוק פוסט בט'רד של
Meet The Crew
ומקווה שתיהנה פה! |
|
|
| -CosmicFire- |
| שמעתי ישר אחרי שיצא הדיסק האחרון שלו שאמור לצאת לו דיסק בהפקה של טיאסטו או משהו כזה אין לי מושג:toocool: |
|
|
| Shahar |
| כןכן היה כתוב גם בעיתון שדיגיי טייסטו הענק יוציא דיסק לאייל ברקן.. |
|
|
| DJ_Yuval |
| אני מקווה שזה לא יהיה פרוגרסיב בעע:nervous: |
|
|
| hangover |
הייתי במסיבה בקו
ואמרו שם ברמקול שאייל הלפרין (הרזידנט של נקסט למי שלא יודע) הוחתם בלייבל של טייסטו...
:haha:
נשפכתי מצחוק... |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by hangover
הייתי במסיבה בקו
ואמרו שם ברמקול שאייל הלפרין (הרזידנט של נקסט למי שלא יודע) הוחתם בלייבל של טייסטו...
:haha:
נשפכתי מצחוק... |
מממממ יש מצב שאתה מתכוון לאלון הלפרין? |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
מממממ יש מצב שאתה מתכוון לאלון הלפרין? |
כן הרזידנט של נקסט זה אלון הלפרין
אבל לא חושב שהוא הוחתם בלייבל של טייסטו |
|
|
| hangover |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
מממממ יש מצב שאתה מתכוון לאלון הלפרין? |
אוף כן בההה |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by hangover
אוף כן בההה |
באמת יצאו לו איזה שני רמיקסים לגריס 2000 ולווי קום וואן...
אבל בספק אם זה נכון |
|
|
|
|