Scott Bond @ Massive ergens te downen?
|
View this Thread in Original format
rellivisit |
Ik ben op zoek naar Scott Bond @ Massive. Wrede set. Ergens te downen?
Greetz.
Do As I Say, Not As I Do. |
|
|
Bouma-Bros |
Deze set is te downen op www.audiogalaxy.com
Hier vind je ook de set van 16 mei jl. van Scott Bond in Baia Beach. Allebei de sets zijn ongeveer 71 minuten en reeeeeeeeetegoed!!! :cool:
Greetz,
Sido (50% Bouma-Bros.) |
|
|
rellivisit |
Thanks man. The name is bond..........Scot Bond. |
|
|
tango |
quote: | Originally posted by rellivisit
Thanks man. The name is bond..........Scot Bond. |
The name is Scott............with double "t" :D
Maar inderdaad wat zijn dat lekkere sets zeg, die op massive is tot nu toe de beste van dit jaar. Was toch wel een verrassing toen ik op massive stond.
grtz,
TNG |
|
|
tango |
quote: | Originally posted by Bouma-Bros
Deze set is te downen op www.audiogalaxy.com
Hier vind je ook de set van 16 mei jl. van Scott Bond in Baia Beach. Allebei de sets zijn ongeveer 71 minuten en reeeeeeeeetegoed!!! :cool:
Greetz,
Sido (50% Bouma-Bros.) |
Oh vergeten. Mijn set van bond @ massive is trouwens 90 minuutjes lang. Het eerste deel is namelijk inderdaad 70 minuutjes, maar dan heb je ook nog part 2 ;)
grtz,
TNG |
|
|
rellivisit |
Ik wist ook niet wat ik hoorde op massive. Kende heel die gozer niet, maar ik weet wel dat ik hem niet meer vergeet.:D Scott Bond met dubbel t is here to stay.
Greetz. |
|
|
Partyhardy! |
Vooral ook toen ik Sauna-Mirage thuis terug hoorde, toen kreeg ik weer helemaal kippevel! super plaat!:cool: |
|
|
tango |
Die kerel was gewoon de man van de avond op massive. Ik weet nog wel dat ik versteld vond dat hij op dat moment alleen maar lekkere plaatjes draaide met lekkere breaks, maar wel lekker op gepitched. :D
En idd, sauna is zwaar relaxed, ik heb ook niemand die plaat horen draaien naast bond. Zou sauna een alias zijn van scottje?
grtz,
TNG |
|
|
Blik |
je kunt hem ook downloaden op Swamper's FTP, maar dan moet je eerst wel heel wat uploaden voor je die kan downloaden, werkt met een 1:1 ratio |
|
|
Dj Lex |
ik moet ook alles weer opnieuw downloaden./ alles kwijt !!!! AHHHHHHHHHH |
|
|
moogwai |
Ik kende Scott ook niet toen hij op Massive draaide.. maar ik vond hem wel relaxed draaien en alleen Fire & Ice - Lost Emotions 2001 kwam me bekend voor... maar ik vond Armin van Buuren beter draaien toen. Maar nu heb ik de 4 Massive sets en de set van Scott Bond is gewoon de beste :) |
|
|
Mysteric |
quote: | Originally posted by moogwai
Ik kende Scott ook niet toen hij op Massive draaide.. maar ik vond hem wel relaxed draaien en alleen Fire & Ice - Lost Emotions 2001 kwam me bekend voor... maar ik vond Armin van Buuren beter draaien toen. Maar nu heb ik de 4 Massive sets en de set van Scott Bond is gewoon de beste :) |
Soms moet je inderdaad een setje een paar keer horen om hem te kunnen waarderen. Helaas heb je daar op de avond zelf geen tijd voor... |
|
|
|
|