return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

 
Junkie XL i illegal spelning!
View this Thread in Original format
mindshooter
Läste i music discussion HÄR.

quote:

Junkie XL to perform illegal set in the centre of Amsterdam
Tom Holkenborg will release his new album 'Radio JXL, a Broadcast from the Computerhell Cabin' on Monday June 2nd next. Artists to appear on the album are Robert Smith from The Cure, Dave Gahan from Depeche Mode, DJ Sasha, Peter Tosh, Public Enemy's Chuck D amongst others. To thank the city of Amsterdam for all the inspiration, Tom is going to give an illegal surprise performance at a secret location in the centre of Amsterdam.

Tomorrow, on Saturday 31st of May, JXL is going to perform from an open window somewhere at the Noordermarkt on 10:30 pm sharp. He will use a PA that is comparable to the one that’s installed at a venue such as the Melkweg. Junkie will plug in his gear, will open the windows, and will play a massive 30 min. set until the police arrives to stop him!

Spread the word for this illegal guerilla performance from Amsterdam! (30/05/03)


Sånt här gillar jag som fan! Spread the music, hoppas han föregår med gott exempel och att fler musiker gör som honom!
zamson
haha skön lirare... ska du bli kul o höra om han verkligen gjorde det
biznology
verkligen!

han spelade 3 låtar

Red Pill, Blue Pill
Beauty Never Fades
and one other...hmm

http://www.tranceaddict.com/forums/...threadid=109768

det var en mp3 oxå- ses|
Can
Junkie XL är kung :tongue2
dj_hysterix
cool kille :) :p
SWE_TRANCE
hah, störtskönt gjort! :D
Mer sånt vill jag se ;)

btw, nån som fått tag i videon från kvällen?
biznology
quote:
Originally posted by SWE_TRANCE
hah, störtskönt gjort! :D
Mer sånt vill jag se ;)

btw, nån som fått tag i videon från kvällen?


njää...men kanske...


fragor nån Hollandare...jploveparade har bilerna tror jag...det ser ut helt grymt|
lonne
quote:
Originally posted by Can
Junkie XL är kung :tongue2


Kan man lugnt säga...en av de bästa producenterna imo. Skön grej
det där med spelningen, ser ut som det var drag med.
Dioxys
någon här som han ta ner hans set? :/
dbl
ser ju rå grymt ut... varför kan inte nått sånt hända i gbg??? :(

kurai
I'm afraid it won't take as long as 30 minutes until the police arrives :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement