return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 [2] 
Marco V @ Club Gorgeous - 9 Juli (pg. 2)
View this Thread in Original format
Dj_Irish
quote:
Originally posted by reveal
vilka ska dit?


Jag ska lätt dit
reveal
quote:
Originally posted by Dj_Irish
Jag ska lätt dit


jag överväger det seriöst mkt, trots att jag ska upp kl 7 och jobba morgonen efter
DJ Monzoon
Kanonset av Marco!

Highlights från kvällen:

VDM-No hesitation (iiiiiihhhh)
Solar Factor-Urban Shakedown
Solar Factor-No return
Marco V-C:/.mp3
Energy 52-Cafe del mar (Marco V remix)
Jens-Loops and things (Marco V remix)
Marco V-Echoes (V.ision mix)
Push-Strange world
Coldplay-Clocks (Marco V edit)

Och massa andra minnesvärda låtar! :)
Aendy
Ja, det var faen riktigt lyckat igår. Lagom mycket folk oxå, kanske visserligen arrangörerna inte tyckte men jag gillade det.
ice_key
Weeeeeeeeeee........ fy faen vad det gött ös :crazy: :crazy:

Marco V - C:\Del*.mp3
Vincent De Moor - No Hesitation
Push - Strange World (2000 Remake)
Solar Factor - No Return & Urban Shakedown
:crazy:

Vem blir näste stora DJ som kommer att spela???
Paul van Dyk kanske ??? :crazy:
Dj_Irish
quote:
Originally posted by ice_key

Vem blir näste stora DJ som kommer att spela???
Paul van Dyk kanske ??? :crazy:


Nästa stora namn på Gorgeous är först Kate Ryan och efter det ena hälften av Lost Witness. I kid you not.. :p

Hursomhelst, massivt set från Marco V igår! Hans reworks på både Coldplay - Clocks och den gamla godingen från '94: Jens - Loops & Tings var definitivt höjdpunkterna för mig. Plus den sjukligt bra VDM - No Hesitation förståss. :D
reveal
djuriskt bra set :crazy: blev positivt överraskad!

det enda jag inte förstår är att det var så pass lite folk :conf: nåja, det störde inte mig :p
Aendy
Jag diggade att GO med Moby spelades. En av mina all time favourites men som jag aldrig tidigare dansat till. Tråkiga är att jag inte kommer ihåg om det verkligen var Marco som spelade den :/
Dj_Irish
quote:
Originally posted by Aendy
Jag diggade att GO med Moby spelades. En av mina all time favourites men som jag aldrig tidigare dansat till. Tråkiga är att jag inte kommer ihåg om det verkligen var Marco som spelade den :/


Det var inte Marco V, utan den som spelade efter. Om det nu var Splint eller den där andre det vetefan eftersom jag hängde i baren och drack öl. :p
Glorie
quote:
Originally posted by Dj_Irish
I kid you not.. :p


:stongue: :stongue: :stongue: hoho
vem e ena halvan av Lost Witness då?

Dj_Irish
quote:
Originally posted by Glorie
:stongue: :stongue: :stongue: hoho
vem e ena halvan av Lost Witness då?


Kommer jag inte ens ihåg.
dbl
önskar jag kunde ha varit där :(
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 
Privacy Statement