|
tiesto & kremlin @ the loveparade
|
View this Thread in Original format
| magrec |
In collaboration with the people from the Ameland truck, who over the last five years have proven to be a formidable participant of the Berlin Loveparade, this year KREMLIN & MMORE PRESENT WWW.TIESTO.COM. There is a special connection between MMORE and TIËSTO, and between KREMLIN and TIËSTO. As a follow-up to MMORE’s current special DJ TIËSTO MIX, in the fall of 2003 MMORE will hit the shelves with an exclusive TIËSTO DVD. The link between KREMLIN and TIËSTO is also a strong one. In the April 2002 edition of UK’s leading independent dance music magazine M8, for instance, TIËSTO stated: “…KREMLIN is the best club in Amsterdam, definitely.” The world’s number one DJ will be joined by two of Black Hole’s finest, namely MONTANA and COR FIJNEMAN. In addition, KREMLIN favourite MATTHEW DEKAY will make his Loveparade debut. The party, however, wouldn’t be complete without Ameland residents FEDDE LE GRAND and FELIX VAN DER LINDE. Furthermore, two of KREMLIN’s special agents from Brazil – DJ Rica Amaral and A.J. Crypt – will complete the stunning line-up of the KREMLIN & MMORE PRESENT WWW.TIESTO.COM truck.
voor de mensen die heen gaan. |
|
|
| jploveparade |
| Ameland start altijd achteraan :D |
|
|
| basvh |
| quote: | Originally posted by jploveparade
Ameland start altijd achteraan :D |
jah dat heb ik gemerkt jah, vorig jaar een soort van avond vierdagse gelopen om die truck waar proxi was te vinden |
|
|
| jploveparade |
Het zal trouwens geen verrassing zijn als ik zeg dat de heer Verwest dankzij wat bemoeienissen van de heer Van Dyk op de Abschlusskundgebung mag spelen.
Het zal me niet verbazen als hij om 18:00hr mag openen :o |
|
|
| Ornadel |
| Super! Love Parade is vaste prik. |
|
|
| Miss Proximus |
ben benieuwd of Antiphus er ook bij komt te staan :D
heb er zin in!!! :) |
|
|
| Ornadel |
| Weet iemand of het ook mogelijk is om een plaatsje te veroveren op de Kremlin truck? Zou namelijk graag meerijden. |
|
|
| M_Peror |
| quote: | Originally posted by Ornadel
Weet iemand of het ook mogelijk is om een plaatsje te veroveren op de Kremlin truck? Zou namelijk graag meerijden. |
Hmmm je bent vast niet de enige ;) |
|
|
| Ornadel |
| quote: | Originally posted by M_Peror
Hmmm je bent vast niet de enige ;) |
Dat geloof ik graag, maar ik ben er ook van overtuigd dat er een manier moet zijn om op die truck te komen. Je ziet altijd zoveel mensen op zo'n truck, hoe komen die er dan op? |
|
|
| robin |
gisternacht uit pure verveeling mijn vhs-en gesorteerd en zowaar ik vond 'mental theo - loveparade 2002' *half 4* ff gekeken.. hij stond te praten met paar gasten op zo'n auto.. volgens hun moest je gewoon 'flink bieden' (zij betaalden 125,-)
vraag me af hoe dat dan gaat :conf: je staat met hand geld te wapperen en als het genoeg is grissen ze het uit je hand en sleuren ze je die auto op :conf: |
|
|
| Ornadel |
| Als ik nou een vrouw was, dan had ik als dansmarieke kunnen fungeren, maar dat schiet niet op. Een sex change voor die tijd lukt nooit meer ;) |
|
|
| Duke2003 |
| is de loveparade echt zo de bom |
|
|
|
|