|
Så vad händer...
|
View this Thread in Original format
| Singularity |
...i sommar??
När jag sitter här på jobbet och tittar ut genom fönstret å ser hur folk njuter i solen kommer jag, kanske inte helt förvånande, att tänka på vad man ska hitta på under sommaren.
Själv så har jag bara 2 veckors semmester...lite trist :sadgreen:, men tänkte ändå passa på att åka till GK GlobalGathering! :D
Sedan så kommer man ju såklart njuta fullt ut på helgerna *gillar sommaren*
Så vad ska ni göra?? |
|
|
| SWE_TRANCE |
Blir ett par dagar som vanligt i bohuslän, Lysekil.
Sen kanske en vecka i sthlm's skärgård med polaren.
Har inget 100% bestämt vad gäller fest i sommar, men dörren står öppen :) Vore kul att åka på nåt.. Mysteryland var det ju snack om men det verkar "rinna ut i sanden"..dunno:conf:
jaja, det löser sig nog!
En sak som jag vet riktigt säkert är att jag ska försöka bli solbränd och dricka mkt öl :D :toothless |
|
|
| mindshooter |
| quote: | Originally posted by SWE_TRANCE
Mysteryland var det ju snack om men det verkar "rinna ut i sanden"..dunno:conf:
|
blir vad man gör det till..jag har egentligen inte fått raka besked av någon..alla säger att dom kanske kan typ..förmodligen...vad ska jag göra? boka bil? :p
Jag hoppas själv på mysteryland i sommar...annars blire jobba på kollo och slappa i solen....blir en bra sommar det här...måste festa en del oxå ;) |
|
|
| mjz |
har inte så mycket säkert planerat för sommaren än egentligen... det blir iaf en vecka eller två på nån ö på lite sydligare breddgrader (och då snackar vi inte bornholm)... sen blir det ju mysteryland i augusti, Global gathering lämnar jag fortfarande öppet...
annars är det väl allmänt slappa på dagarna och party by night som gäller på somrarna... ;) |
|
|
| SteveTranz4ever |
Vanligtvis brukar jag alltid dra utomlands ett par veckor för att komma bort och riktigt koppla av men sen min motor skar har inte min ekonomi vart helt i sin ordning.
Förmodligen kommer det nu iaf. bli ett par en dagars semestrar eller resor så att säga, som det ser ut i nu läget blir det en sväng till Holland för Sensation, helst skulle man ju velat stanna några dagar till för att softa å dra till deras kust med alla stränder men det går ju inte :P Får dessutom ingen semester just då.
Är sugen på Global Gathering men de har jagh inte råd med alls...
Så var ska man göra.... kanske dra en sväng till Malmö, morsan bor ju där men vad ska man göra mer än å äta mammas mat ? Sommarn har börjat, sommarn e kort och man vill ju göra det bästa av denna underbara tid innan den e över men utan pengar kommer man ingen vart... Man kanske ska lira på säsongsfinalen på Bingolotto :P |
|
|
| ScuL |
hm jag har gjort ingen planner ännu.
bara några fester (mysteryland bl.a.)
orsaken är att det finns möjligheten att vi ska flytta hus i sommaren, därför kan jag inte boka någon resa lr nåt.
men det e säkert att jag ska stanna några dagar utomshus.
jag har en kompis som har en bungalow av sina föräldrar nara strandet.
så kanske åker jag dit, eller till belgiska ardennen för en par dagar.
om vi inte flyttar i sommaren går jag till sverige men vet inte precis vart ännu :) |
|
|
| SWE_TRANCE |
| quote: | Originally posted by mindshooter
blir vad man gör det till..jag har egentligen inte fått raka besked av någon..alla säger att dom kanske kan typ..förmodligen...vad ska jag göra? boka bil? :p
Jag hoppas själv på mysteryland i sommar...annars blire jobba på kollo och slappa i solen....blir en bra sommar det här...måste festa en del oxå ;) |
Nu var det ju inte dig personligen jag syftade på...:stongue: :p
Inget som säger att du måste ta på dig ansvaret med bil m.m. ;)
Utan just att det var stort intresse men att vi väntade på besked från några väl..? För min egen del så passar nåt i juli månad bäst eftersom min semester ligger där, men jag har redan kollat upp den 23 augusti, och det är helt lugnt. Men men, det är ju "bara" juni nu :D
jag tror nog att vi ska få ihop en "summer sweTA-Trip 2003" tillslut :) |
|
|
| impulze |
| hehe, jag har en vecka ledigt i sommar, min sista semester för året.. gah.. var lite snabb innan, hehe., men den vecka blir nog iaf riktigt nice, ska till Barcelona med mina 2 bröder och klubba/festa aset av mig non-stop! :D kommer bli nice, stockholm/sverige är ju "sååååå livat" så man måste ju slita arslet ur vagnen ;) |
|
|
| mindshooter |
| quote: | Originally posted by SWE_TRANCE
Nu var det ju inte dig personligen jag syftade på...:stongue: :p
Inget som säger att du måste ta på dig ansvaret med bil m.m. ;)
Utan just att det var stort intresse men att vi väntade på besked från några väl..? För min egen del så passar nåt i juli månad bäst eftersom min semester ligger där, men jag har redan kollat upp den 23 augusti, och det är helt lugnt. Men men, det är ju "bara" juni nu :D
jag tror nog att vi ska få ihop en "summer sweTA-Trip 2003" tillslut :) |
förstod det...men jag känner att jag åtagit mig lite av ansvaret eftersom jag startade tråden och verkligen försökt rita upp mallar för alla att fylla i och startat gruppindelningar och sådant. Men folk har en tendens att skjuta på det mesta in i det sista tyvärr..och jag har märkt det typ ett par hundra gånger förut här på forumet, nästan alltid slutar det med att det inte blir något så jag försöker hålla igång folk. osså skrev du att det rann ut i sanden ;) därav mitt svar :) Alla måste vara lika intresserade! :) |
|
|
| WhiteRussian |
| quote: | Originally posted by Singularity
...i sommar??
När jag sitter här på jobbet och tittar ut genom fönstret å ser hur folk njuter i solen kommer jag, kanske inte helt förvånande, att tänka på vad man ska hitta på under sommaren.
Själv så har jag bara 2 veckors semmester...lite trist :sadgreen:, men tänkte ändå passa på att åka till GK GlobalGathering! :D
Sedan så kommer man ju såklart njuta fullt ut på helgerna *gillar sommaren*
Så vad ska ni göra?? |
Haka på dig till GKGG! ;)
Fan vad slitna vi kommer vara när vi kommer hem, jaja, det är som vanligt när man kommer hem från England m.a.o... :p
Lyckas jag få tag i ett nytt jobb så ska jag fan ta mig till Ibiza någon vecka i sommaren. Såg listorna för den här sommaren i senaste Mixmag, helt sjukt bra alltså! :eyes: |
|
|
| reveal |
| börjar jobba på tisdag, ska programmera en robot på AstraZeneca, kan nog bli skoj :) ledig hela augusti sen, dock ingen aning om vad jag ska göra då... |
|
|
| mindshooter |
| quote: | Originally posted by reveal
börjar jobba på tisdag, ska programmera en robot på AstraZeneca, kan nog bli skoj :) ledig hela augusti sen, dock ingen aning om vad jag ska göra då... |
wow...gör så att den kan dansa rejv |
|
|
|
|