return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

 
Live ikväll (nätradio)
View this Thread in Original format
SWE_TRANCE
Tänkte starta en liten tråd där man kan tipsa om de olika nätradiostationerna som sänder live vissa dagar.. :)
Det är ju ofta som man inte har koll... ;)

Ikväll klockan 20.00 är det livesändning på Digitally Imported, där bl.a Goldenscan lirar.

Mer info här»
Kraith
http://www.dancenetfm.com/

Guest DJ schedule June:
June 7th - Mike Shiver(Lost Language)
June 14th - Golden Scan (Lost Language, ATCR)
June 21th - Matt Hardwick (Gatecrasher)
June 28th - Impulz Special with Les Hemstock (Hemstock & Jennings) and DJ Astrid
ScuL
Tippsa för imorron..

ASOT 100th edition.
på ID&T radio kl 19.00 till 23.00
line up:
Armin van Buuren
Marco V
Ferry Corsten
Lemon8

live från Bloomingdales på strandet i Bloemendaal, Holland.

(Jag ska kanske åka dit ) :p
SWE_TRANCE
På Digitally Imported ikväll!

21.00-22.00
SATELLITE RECORDS PRESENTS NEW RELEASE!
DJ Mr. Kleen mixes the hottest new vinyl - DJ Mixes channel

22.30-02.30
STUDIO 14 LIVE FROM NORWAY!
feat. Lars Holte, DJ Andy, DJ Hugo - Trance channel

03.30-05.45
CIACOMIX, IRISH, MIKE HUNTER, LIVE FROM NYC! - Trance channel

:)
Vizay
ikväll (måndag) 21-23 lirar lirar vizay & tony ullman ett två timmars B2B set på MTR-radio, många klassiker utlovas ;)


20-21 - Andrem (hardhouse)
21-23 - Vizay & Tony Ullman (progressive, uplifting)


förövrigt sänder vi den här showen varje måndag, normaltiden är 20.00-22.00 men av å till utökar vi sändningen för lite special events :)


framöver så har vi några sjysta dj's på gång, bland annat vår egen scul den 24:e november, sen är shokk klar men datum för honom är inte utsatt ännu... även en annan stor tysk är på gång men det är inte helt klart ännu ;)


så hädanefter har ni nått att se fram emot på måndagarna också ;) sjyst musik utlovas alltid :)
DJ_Laszlo
quote:
Originally posted by ScuL
Tippsa för imorron..

ASOT 100th edition.
på ID&T radio kl 19.00 till 23.00
line up:
Armin van Buuren
Marco V
Ferry Corsten
Lemon8

live från Bloomingdales på strandet i Bloemendaal, Holland.

(Jag ska kanske åka dit ) :p


Någon snäll liten nisse som har rippat och vill dela med sig? Missade detta pga innebandy :|
SWE_TRANCE
Vet inte hur många av er som brukar spana i winamps "Internet TV"-lista.
Just nu kan man iaf titta på Qlimax 2003, vet inte om det är DVD-källa eller vad det är men röjjigt värre är det iaf :)
K-Tracis började precis lira!

Klicka här för stream (Winamp 5 required)
zoric
quote:
Originally posted by SWE_TRANCE
Vet inte hur många av er som brukar spana i winamps "Internet TV"-lista.
Just nu kan man iaf titta på Qlimax 2003, vet inte om det är DVD-källa eller vad det är men röjjigt värre är det iaf :)
K-Tracis började precis lira!

Klicka här för stream (Winamp 5 required)


Jag brukar spana in de olika nät-tv/nät-radio stationerna. Finns bra saker emellanåt.
SteveTranz4ever
Playdio.se


quote:

Om det är nån som är sugen på att lyssna på lite sköna toner ikväll, så kika då in på Playdio.se kl21.00

Show: Pennybridge Sessions
Artist: Fred Acler & Patric Håård (+ Özgür Can 14/6 & Rouzbeh Delavari 28/6)
Date: 14 & 28 June
Time: 21:00 - 23:00
Source: www.playdio.se
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement