|
Nya kanaler på Digitally Imported Radio
|
View this Thread in Original format
| Dj_Irish |
Från och med idag går det alltså att lyssna till 4 nya kanaler på Digitally Imported.
De nya kanalerna består av:
Goa/Psy trance
Classic Techno/Trance
Chill Out
Vocal Trance
Jag antar att namnen är rätt självförklarande för vad man kan förvänta sig få höra :)
Classic Techno/Trance ansvarar jag och en kille som heter LoneRaver för och den är för alla er som minns, eller är nyfiken på, hur det lät i "rave" svängen på tidigt 90-tal. Just nu är det en viss fokusering på trance-aktiga grejer mellan åren '92-95 men kommer att kompleteras med mer klassiska techno låtar och annat från denna tid.
Jag garanterar att låtlistan kommer växa kontinuerligt. :) |
|
|
| SWE_TRANCE |
Nice med lite variation!!
Nu kan man lyssna på den musik humöret vill ha ;)
*tumme upp för DI* |
|
|
| mjz |
| alltid trevligt med lite större utbud även om jag nog kommer fortsätta lyssna på trance kanalen mest... classic techno trance kan ju va rätt kul iof... :) |
|
|
| Glorie |
| quote: | Originally posted by Dj_Irish
4 nya kanaler:
Goa/Psy trance
Classic Techno/Trance
Chill Out
Vocal Trance
|
GRYMT!!!! Ni e bäst!!! :D RIktigt bra kanaler me må ja säga :) :) |
|
|
| Smeagol |
Schysst!
Måste kollas!
Vad ska man säga om DI?
Kan man bli något annat än imponerad?
Jag skulle inte vara här annars kan jag avslöja.
Assorted Hard Trance 5 med allas våran Irish! Sen var jag fast! :D
Uppriktigt tack! |
|
|
| Nyx |
kul med nya kanaler..men jag håller mig till hardtrance
varför inte lägga till en kanal med acid  |
|
|
| Dj_Irish |
| quote: | Originally posted by Nyx
kul med nya kanaler..men jag håller mig till hardtrance
varför inte lägga till en kanal med acid |
Haha, jag hade älskat en sådan kanal! Men ärligt talat, checka in den klassiska techno/trance kanalen. En massa gamla acid trance godingar från Acrid Abeyence, Hardfloor, Solar quest och andra artister som gjorde sig kända under acidtrancens guldålder ;)
Mer acid á la Choci's chewns och Liberator DJs ska också dyka upp där så småningom. |
|
|
| reveal |
| najs, DI utvecklas mer o mer, riktigt trevligt att se! |
|
|
| Nyx |
| quote: | Originally posted by Dj_Irish
Haha, jag hade älskat en sådan kanal! Men ärligt talat, checka in den klassiska techno/trance kanalen. En massa gamla acid trance godingar från Acrid Abeyence, Hardfloor, Solar quest och andra artister som gjorde sig kända under acidtrancens guldålder ;)
Mer acid á la Choci's chewns och Liberator DJs ska också dyka upp där så småningom. |
jo, det hade du rätt i..Classic Techno kanalen var skön..hade visserligen föredragit fetacid från Stay Up Forever och Pete Skank :D
..väntar otåligt på att den nya kanalen ska komma :tongue2 |
|
|
|
|