return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Nya kanaler på Digitally Imported Radio
View this Thread in Original format
Dj_Irish
Från och med idag går det alltså att lyssna till 4 nya kanaler på Digitally Imported.

De nya kanalerna består av:

Goa/Psy trance
Classic Techno/Trance
Chill Out
Vocal Trance

Jag antar att namnen är rätt självförklarande för vad man kan förvänta sig få höra :)

Classic Techno/Trance ansvarar jag och en kille som heter LoneRaver för och den är för alla er som minns, eller är nyfiken på, hur det lät i "rave" svängen på tidigt 90-tal. Just nu är det en viss fokusering på trance-aktiga grejer mellan åren '92-95 men kommer att kompleteras med mer klassiska techno låtar och annat från denna tid.
Jag garanterar att låtlistan kommer växa kontinuerligt. :)
SWE_TRANCE
Nice med lite variation!!
Nu kan man lyssna på den musik humöret vill ha ;)
*tumme upp för DI*
mjz
alltid trevligt med lite större utbud även om jag nog kommer fortsätta lyssna på trance kanalen mest... classic techno trance kan ju va rätt kul iof... :)
Glorie
quote:
Originally posted by Dj_Irish
4 nya kanaler:

Goa/Psy trance
Classic Techno/Trance
Chill Out
Vocal Trance

GRYMT!!!! Ni e bäst!!! :D RIktigt bra kanaler me må ja säga :) :)
Smeagol
Schysst!
Måste kollas!

Vad ska man säga om DI?
Kan man bli något annat än imponerad?

Jag skulle inte vara här annars kan jag avslöja.
Assorted Hard Trance 5 med allas våran Irish! Sen var jag fast! :D
Uppriktigt tack!
Nyx
kul med nya kanaler..men jag håller mig till hardtrance

varför inte lägga till en kanal med
acid
Dj_Irish
quote:
Originally posted by Nyx
kul med nya kanaler..men jag håller mig till hardtrance

varför inte lägga till en kanal med
acid

Haha, jag hade älskat en sådan kanal! Men ärligt talat, checka in den klassiska techno/trance kanalen. En massa gamla acid trance godingar från Acrid Abeyence, Hardfloor, Solar quest och andra artister som gjorde sig kända under acidtrancens guldålder ;)

Mer acid á la Choci's chewns och Liberator DJs ska också dyka upp där så småningom.
reveal
najs, DI utvecklas mer o mer, riktigt trevligt att se!
Nyx
quote:
Originally posted by Dj_Irish
Haha, jag hade älskat en sådan kanal! Men ärligt talat, checka in den klassiska techno/trance kanalen. En massa gamla acid trance godingar från Acrid Abeyence, Hardfloor, Solar quest och andra artister som gjorde sig kända under acidtrancens guldålder ;)

Mer acid á la Choci's chewns och Liberator DJs ska också dyka upp där så småningom.

jo, det hade du rätt i..Classic Techno kanalen var skön..hade visserligen föredragit fetacid från Stay Up Forever och Pete Skank :D

..väntar otåligt på att den nya kanalen ska komma :tongue2
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE

Privacy Statement