|
cosmic tracer - full scope (force of nature club mix)
|
View this Thread in Original format
| tor8024 |
ok, ik heb de link naar dat andere nummer van me eigenlijk in mijn hyperbolic post gezet, maar om de een of andere reden krijg ik de titel niet geëdit.. dus ik moet er jullie aandacht met een nieuwe thread op vestigen (excuseer voor de overlast :D).
de melodie is niet zo complex als hyperbolic, maar de uplifting sound is opnieuw sterk vertegenwoordigd..
cosmic tracer - full scope (force of nature club mix)
dit nummer heeft een score van 40/50 van de dance-industries.com jury gekregen.. (even een weetje:))
merci voor de link trouwens, wim! ;) |
|
|
| Dark Apostle |
Ik heb mij lid gemaakt om u liedje te horen. Ben ik nu geen goede fan ;)
Om eerlijk te zijn vond ik Hyberbolic meer punch hebben. Technisch zit het goed in elkaar, maar voor mijn smaak is het te zacht |
|
|
| Pumaz |
| quote: | Originally posted by Dark Apostle
Ik heb mij lid gemaakt om u liedje te horen. Ben ik nu geen goede fan |
Lol, heb ik gisteren gedaan maar dan voor lightworks...
Anyway, de track :
Like it, leuke fancy-kicks, die bass geluiden zijn zalig en de lead is lekker 'vol'. Geen klachten dus! |
|
|
| cyberia |
huh?:conf: overlast,welke overlast?:tongue2
wel de melodie kan dan wel minder complex zijn,toch is ie lekker!:p en zoals pumaz zegt die bassline doorheen het nummer,bangelijk! |
|
|
| tor8024 |
| thanx! en dan zeggen dat dit mijn allereerste nummer met reason was.. :cool: :p |
|
|
| Lightworks |
| quote: | Originally posted by tor8024
dit nummer heeft een score van 40/50 van de dance-industries.com jury gekregen.. (even een weetje:))
merci voor de link trouwens, wim! ;) |
geen probleem kev :)
waar kunt ge die score voor uw track zien eigenlijk? kheb daar precies altijd al overgekeken... als ge den baas van dance-industries.com zegt dat ge mij kent, zult ge altijd wel goeie punten krijgen zenne (just kiding :) ).
laterz ;)
Wim
PS: ge weet al wat ik ervan denk he, een goeie track, dat zeker :) |
|
|
| tor8024 |
| quote: | Originally posted by Lightworks
waar kunt ge die score voor uw track zien eigenlijk? kheb daar precies altijd al overgekeken... |
dat staat gewoon bij de song info.. moments heeft 93/100 gekregen! ;) |
|
|
| Lightworks |
| quote: | Originally posted by tor8024
dat staat gewoon bij de song info.. moments heeft 93/100 gekregen! ;) |
amai :) kzal eens gaan kijken se :) |
|
|
| tor8024 |
| quote: | Originally posted by Lightworks
als ge den baas van dance-industries.com zegt dat ge mij kent, zult ge altijd wel goeie punten krijgen zenne (just kiding :) ) |
heh, leuvens onderonsje.. ;)
versta je eigenlijk iets van hun policies? ik heb es die "about dance-industries" gelezen, maar ik snap er helemaal niks van.. |
|
|
|
|