|
RV's Birthday @ Basicbeats...
|
View this Thread in Original format
| DjRV |
Ben bezig met de voorbereidingen ervoor en zal jullie op de hoogte houden..
Op 30 juni zal der dus in ieder geval van 12:00 tot 24:00 live gestreamed gaan worden op basicbeats vanaf mijn verjaardag.
De namen die geconfirmed zijn tot nu toe zijn.
Precision
Ton TB
RV (was moeilijk om hem over te halen maar hij komt toch maar :p )
Cor Fijneman
Dj Dazzle
Spider
Gohan
er zullen meer namen komen..stay tuned!:) |
|
|
| DJ_Siesta |
| dit noem ik nog eens nieuws:) |
|
|
| Jappio |
| quote: | Originally posted by DjRV
Ben bezig met de voorbereidingen ervoor en zal jullie op de hoogte houden..
Op 30 juni zal der dus in ieder geval van 12:00 tot 24:00 live gestreamed gaan worden op basicbeats vanaf mijn verjaardag.
De namen die geconfirmed zijn tot nu toe zijn.
Precision
Ton TB
RV (was moeilijk om hem over te halen maar hij komt toch maar :p )
Cor Fijneman
Dj Dazzle
Spider
Gohan
er zullen meer namen komen..stay tuned!:) |
netjes rv :)
die gasten mogen ook wel op mijn verjaardag komen draaien :) stuk voor stuk goeie dj's :) |
|
|
| franzelare |
| :D klinkt goed! als ik dan een internet verbinding in de buurt heb zal ik zeker ff luisteren! |
|
|
| Joost008 |
| Zozo dat heb je zeker leuk geregeld kzal ook zeker nog wel ff intunen.... |
|
|
| Cosmic Guy |
De halve Black-Hole crew, netjes hoor.
Ene gefeliciteerd alvast |
|
|
| Chicane |
| Vet dat je RV ook heb weten te strikken man, die kerel is gewoon de bom :D |
|
|
| SnuggLe |
Cool Ruben,
Maareh..kunnen wij niet even langskomen ofzo? :D |
|
|
| DjRV |
Eye Riz komt ook setje doen en Ernesto Vs Bastian en freejack aka mesh waarschijnlijk ook..
i'll keep ya'll informed :p |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by DjRV
Eye Riz komt ook setje doen en Ernesto Vs Bastian en freejack aka mesh waarschijnlijk ook..
i'll keep ya'll informed :p |
Neehee, wij willen gewoon LANGS-KO-MEN!
(Als ik dan vrij kan krijgen ofcourse ;) |
|
|
| tijs08 |
| quote: | Originally posted by DjRV
Eye Riz komt ook setje doen en Ernesto Vs Bastian en freejack aka mesh waarschijnlijk ook..
i'll keep ya'll informed :p |
doe je leuk Ruben, heeel leuk!
Zeker ff afstemmen dan de 30e, zullen aardig wat trance tunes langs komen denk ik :p |
|
|
| Muppet |
Ziet er heel netjes uit!!!! zal zeker intunen de 30ste
Greetz Muppet |
|
|
|
|