return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

 
Remix
View this Thread in Original format
Pumaz
Hey, ik kwam juist op een idee (of het een goeie is moeten jullie zelf maar uitmaken)
Als iemand midi-bestanden heeft van zijn/haar tracks waarom dan niet hier die plaatsen dan kunnen we elkaar remixen...
tor8024
daar valt over te praten.. :p

kunnen we ergens een van jouw remixes beluisteren of downloaden?
Pumaz
Héél binnenkort!
Ben nu bezig aan Committee vs Abel Ramos 'Agria' en Energy 52 'Café del mar' (aan Café del mar ben ik al een maand of 6 bezig, want da moét perfect zijn!)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement