|
Dj Antiphus vandaag op ID&T Radio 19:00 uur
|
View this Thread in Original format
| Antiphus |
Woehoeeeeeee!!!! vandaag ff een half uurtje spinnen op id&t radio!! Waarschijnlijk hoef ik maar een half uurtje maar toch.......!!
Vanaf 19.00 begin ik!! |
|
|
| Creamfields23 |
| Succes en laat ze een poeppie ruiken. Als ik de kans krijg tune ik in:D |
|
|
| Chicane |
Cool Edit staat klaar ;)
Met wie moet je draaien, want je draait voor Faro en Michel de Hey |
|
|
| SnuggLe |
Ik tune zeker ff in, even chillen :)
Daarna Michel de Hey luisteren, en dan naar PICOTTO in de Asta :) |
|
|
| M_Peror |
| Hey cool! :cool: Veel succes en als ik de kans krijg zal ik zeker ff luisteren! |
|
|
| Optimus |
had t eergister al gehoord, ik ga bij Bram luisteren!!!:):)
Succes Andreas!:) |
|
|
| Antiphus |
Ik hoop dat iemand t ff kan opnemen!! is wel leuk om ff terug te luisteren!!
Na mij draait dj N-tony,maar wie daarna met z'n show begint weet ik ook niet!!........nou ik stap de auto maar in en ga die kant op!!..........vroem!!!! |
|
|
| kreischer2000 |
| vet man! kan jammergenoeg niet luisteren! ik moet sporten! beter neemt iemand het op! |
|
|
| total woot |
beter! ga zekers ff luisteren, k neem t ook wel ff op.
Grtz
WooT
[edit]
computer doet ed up, dus weet niet zeker of t lukt...
[/edit] |
|
|
| Antiphus |
Nou dat was m'n 20 minutes of fame!!!
Heeft iemand t opgenomen?? |
|
|
| Biohazard |
Ik igg niet, was wat anders aan het rippen :p
sorry :( |
|
|
|
|