|
Svenska Nationaldagen (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Nyx |

*går ut och hänger upp flaggan* :happy2: |
|
|
| biznology |
kvinnor kla pa sig vita byxor och svarta underklader! :toothless
vadret ar fint och man kan kopa 'bunk' saker pa folk fest nara Fyris| |
|
|
| WoberT |
| wiiie hoppas alla har det bäst idag o se till att fira rejält.. svenskarna är helt kassa på det.. har hört skräckexempel på att vissa inte får sjunga du gamla du fria i skolan för att det går invandrare där.. hur sjukt är inte det då?.. |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by reveal
vilken helgdag ska plockas bort för att göra nationaldagen till helgdag tycker ni? själv tycker jag att annandag pingst känns väldigt onödig... är ju nu på måndag, hade varit smidigt att flytta |
Håller med dig jag :)
Att inte ta bort en dag för att kunna göra nationaldagen till en röd dag skulle kosta staten åtskilliga miljoner/miljarder... och många företagare för den delen...
[edit] Fan va mycke heta kvinnfolk man ser i sthlm city nu när de e så int väder... ren trafikfara :eyespop: |
|
|
| Glorie |
| ikväll spelar KENT i sthlm och ja fick inte tag på några biljetter.. fastän ja ringde bara nån dag ef. biljettsläppet :( |
|
|
| SWE_TRANCE |
| quote: | Originally posted by Glorie
ikväll spelar KENT i sthlm och ja fick inte tag på några biljetter.. fastän ja ringde bara nån dag ef. biljettsläppet :( |
Och min bror är så "korkad" att han åker 90 mil T&R för att kolla på KENT..:eek: Dum jue :tongue2 :crazy: |
|
|
| ScuL |
| quote: | Originally posted by SWE_TRANCE
Och min bror är så "korkad" att han åker 90 mil T&R för att kolla på KENT..:eek: Dum jue :tongue2 :crazy: |
det skulle jag oxo göra :D e ju fint musik!
ha en bra Nationaldag iaf :D
jag ska hänga Svenska flaggan ur fönstret här :p |
|
|
| reveal |
| har sett kent 2 ggr, fråga mig inte varför :rolleyes: |
|
|
| Amnezia |
| aldrig sett den där kent nånstans:eyespop: :p :p :p |
|
|
| Glorie |
| quote: | Originally posted by Amnezia
aldrig sett den där kent nånstans:eyespop: :p :p :p |
tsssssssssss ;) den där :p
KENT e sjuuukt bäst :D Scul.. vi skulle ha gått du å ja... på en konsert.. det vore cooolt... :) ja vet att du diggar dem som fan :)
å sen kan du ta med mig på Defqon :) hehehe |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by Glorie
KENT e sjuuukt bäst :D |
jag tycker att tiesto är bättre. :p |
|
|
| ScuL |
det är två helt annorlunda saker.
man måste ser musik bred. jag giller även rock ibland :)
kent är ju bäst i sin kategori.
glorie kanske är det ingen dåligt idé men tyvärr spelar de bara 1 gång den här året :(
jag tittade på SVT nyheterna.. har du sett den där reportage? |
|
|
|
|