return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 
Riverdance 21 juni: wie komt me supporten? (pg. 2)
View this Thread in Original format
SnuggLe
Sorry, kan niet. :( :( Familieverplichtingen, geen geld, en ik moet snachts werken (netzoals BasD).


Ik wacht op de volgende Nexus, dan ben ik er weer!
Eye-Riz
new wave, ik ga er ook niet echt vanuit dat ze MIJ gaan filmen, maar het is toch gewoon leuk dat het op tv komt?

jullie hebben afgelopen weekend trouwens wat gemist: mijn eerste booking in het buitenland. België om precies te zijn, en het was superleuk! in september worden UP en ik weer geboekt, eens kijken of ik jullie luie zieltjes dan meekrijg :)
franzelare
:D supercool!!!

ik beloof nog niets maar ik ga proberen er bij te zijn!!!
Eye-Riz
ik verwacht je stiekem toch wel een beetje Frans!!!
Enne, zoals beloofd: Koekiemonster gaat mee!!!!

Verder: kent iemand van jullie de dj's die in 'mijn' tent draaien? ik heb geen flauw benul wat ik moet verwachten van ze..

ik heb er in ieder geval heel veel zin in. en ik hoop dat ik niet te brak ben van de bruiloft de dag ervoor (die tot 7 uur duurt, WOEI!)
Tim, Tin, Bas: slaapplaats is geen probleem zolang ik het maar vantevoren weet! ff bellen dus!
franzelare
nouja, maar ik beloof nog niets!!!

de andere dj's in jou tent:
Berry van Gardingen
Jacco
Rob & Mc Joe
Rob van Hees
Stanton

ik ken eigenlijk alleen Rob en Mc Joe maarja die kent iedereen wel, neem ik aan!!! en anders moeten de gene die Rob & Joe niet kennen zich maar heel snel in een hoekje gaan zitten schamen!!!
Partyhardy!
Berry van Gardingen is ook wel bekend :) Check Berry van Gardingen - Resolution :cool:
New Wave
Ejh goeie dag!
Ben net terug van Riverdance waar onze lieve heldin Iris weer flink de slipmatten heeft doen slijten :)
Was weer top om Iris te horen/zien!!!
Fransie met de vrouwenbroek ;), schiet eens op met de foto's!!! :)
Optimus
ben moe, ik ga slapen. Iris draaide lekker hoor, en de bruiloft theme vond ik leuk om te horen:)
SnuggLe
Ah, wist niet dat jullie er toch waren :)
Maareh...check deze pic:

[img]
http://www.jeffreyt.nl/fotos/fotobo...ce/DSC02904.JPG[/img]

Aparte lineup waar ze je tussen hebbe gezet Iris :) Wat voor een stijl 'moest' je draaien/draaide je?

http://www.jeffreyt.nl/ voor wat pix
SnuggLe
En Irisje zelluf!!



:toocool: :toocool: :tongue2 :crazy: :toocool: :crazy: :crazy: :toocool:

New Wave
quote:
Originally posted by SnuggLe
Ah, wist niet dat jullie er toch waren :)


Wij stellen Iris nooit teleur! :)
Optimus
op msn :D

[18:37:11] Tim:
quote:
Originally posted by SnuggLe
Ah, wist niet dat jullie er toch waren :)


Wij stellen Iris nooit teleur!
Whe are the Eye-Riz Hooligans!!!!



[18:39:29] Tim: Wij stellen Iris nooit teleur!
Whe are the Eye-Riz Hooligans!!!!
De mensen die volgende keer op nexus verschijnen en niet op Riverdance waren wordt gebeukt met een honkbalknuppel.
Simpel zat, had je der maar moeten zijn


moet je wel dit replyen kneus:D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement