|
fy fan
|
View this Thread in Original format
| SWE_TRANCE |
jadu...vad ska man säga :conf: :mad:
Samhället verkar ju knappast vara påväg åt rätt håll iaf!!
Helt otroligt hur sjuka saker människor hittar på.. |
|
|
| Vizay |
| fyfan va sjukt...hur kan man ens komma på tanken att göra något sånt?!?!!? |
|
|
| Nyx |
| helsjukt att spraya tårgas på en baby :mad: |
|
|
| WoberT |
| fyyy fan.. va man ett gäng o såg dom där då jävlar.. vilka idioter.. usch o fy.. dom lär ju va riktigt jävla blåsta |
|
|
| SteveTranz4ever |
| Fin dom och ge dom ett varsit nackskott... är man en dåre som sprutar tårgas på en baby är man ett hopplöst fall så istället för att låta dom kosta staten många miljoner på alla hyss dom kommer ha för sig i sitt liv så kan vi spara in på 25 spänn på ett fint skott... |
|
|
| cviper |
helt stört.. fy fan.
det sjuka e la också att om/när de hittas, så kommer det inte hända allt förmycket :( |
|
|
| Amnezia |
hm hur mongo måste man va för å göra nått sånt typ...:rolleyes: :whip: :whip:
har personligen fått ofrivilligt testat på tårgas 2 ggr i min lumpen karriär å det va det sjukaste jag varit me om.....så otroligt obra å få på sig...:whip::nervous: |
|
|
| Sand Leaper |
| Disse folka trenger hjelp. |
|
|
| robstar |
| quote: | Originally posted by SWE_TRANCE
jadu...vad ska man säga :conf: :mad:
Samhället verkar ju knappast vara påväg åt rätt håll iaf!!
Helt otroligt hur sjuka saker människor hittar på.. |
Ja säger ju att allt bara blir värre å värre. :( |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by Amnezia
har personligen fått ofrivilligt testat på tårgas 2 ggr i min lumpen karriär å det va det sjukaste jag varit me om.....så otroligt obra å få på sig...:whip::nervous: |
verkligen inte skoj, har själv "testat" ett par gånger också
en gång på riktigt också :nervous: |
|
|
| Amnezia |
| quote: | Originally posted by reveal
verkligen inte skoj, har själv "testat" ett par gånger också
en gång på riktigt också :nervous: |
testat friviligt??:rolleyes: knaas:p ;)
arméns tårgas e inte nå kul alls...
vakna av att va i en liten hytt på 2*3meter fylld me tårgas...läääääckert *NOT:p
men va en upplevelse.. |
|
|
|
|