return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 
fy fan
View this Thread in Original format
reveal
http://www.aftonbladet.se/vss/nyhet...,316375,00.html
SWE_TRANCE
jadu...vad ska man säga :conf: :mad:
Samhället verkar ju knappast vara påväg åt rätt håll iaf!!
Helt otroligt hur sjuka saker människor hittar på..
Vizay
fyfan va sjukt...hur kan man ens komma på tanken att göra något sånt?!?!!?
Nyx
helsjukt att spraya tårgas på en baby :mad:
WoberT
fyyy fan.. va man ett gäng o såg dom där då jävlar.. vilka idioter.. usch o fy.. dom lär ju va riktigt jävla blåsta
SteveTranz4ever
Fin dom och ge dom ett varsit nackskott... är man en dåre som sprutar tårgas på en baby är man ett hopplöst fall så istället för att låta dom kosta staten många miljoner på alla hyss dom kommer ha för sig i sitt liv så kan vi spara in på 25 spänn på ett fint skott...
cviper
helt stört.. fy fan.

det sjuka e la också att om/när de hittas, så kommer det inte hända allt förmycket :(
Amnezia
hm hur mongo måste man va för å göra nått sånt typ...:rolleyes: :whip: :whip:

har personligen fått ofrivilligt testat på tårgas 2 ggr i min lumpen karriär å det va det sjukaste jag varit me om.....så otroligt obra å få på sig...:whip::nervous:
Sand Leaper
Disse folka trenger hjelp.
robstar
quote:
Originally posted by SWE_TRANCE
jadu...vad ska man säga :conf: :mad:
Samhället verkar ju knappast vara påväg åt rätt håll iaf!!
Helt otroligt hur sjuka saker människor hittar på..


Ja säger ju att allt bara blir värre å värre. :(

reveal
quote:
Originally posted by Amnezia
har personligen fått ofrivilligt testat på tårgas 2 ggr i min lumpen karriär å det va det sjukaste jag varit me om.....så otroligt obra å få på sig...:whip::nervous:


verkligen inte skoj, har själv "testat" ett par gånger också
en gång på riktigt också :nervous:
Amnezia
quote:
Originally posted by reveal
verkligen inte skoj, har själv "testat" ett par gånger också
en gång på riktigt också :nervous:


testat friviligt??:rolleyes: knaas:p ;)

arméns tårgas e inte nå kul alls...
vakna av att va i en liten hytt på 2*3meter fylld me tårgas...läääääckert *NOT:p
men va en upplevelse..
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement