|
BEDANKT, maar ik ben MOD af.... (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| kreischer2000 |
| bedankt petrus voor de tijd die je hierin hebt gestoken! hopen dat er een waardige opvolger komt(als die er al komt):) |
|
|
| arj1o1 |
| 2 lijkt me wel genoeg, maar als er een plaats vrij komt stel ik me wel beschikbaar heb toch tijd te veel en hang hier vaak rond |
|
|
| MaGiK54 |
| Petrus bedankt, petrus bedankt, petrus petrus, petrus bedankt :D |
|
|
| eieregooie |
| Jammer Peter, maar aan al het goeie komt een eind he... |
|
|
| Djeebie |
Inderdaad bedankt Petrus  |
|
|
| basvh |
| houdoe en bedankt :D :D :D |
|
|
| Remy D |
| Vond Peter toch een gare kutmod!!! Echt zo'n hielenlikkertje.. Van mij hoeft er helemaal geen mod te zijn. Die likken toch alleen maar de stront uit Swampers reet. |
|
|
| total woot |
idd thanx peter!
voor mij hoeft n 3e mod ook niet echt, wat valt er hier nou helemaal te moderaten? (en als er in de toekomst weer meer gepost, en Blik geeft dan aan dat t teveel wordt dan zien we dat dan wel weer...toch? :p)
Grtz
WooT |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| quote: | Originally posted by Remy D
Vond Peter toch een gare kutmod!!! Echt zo'n hielenlikkertje.. Van mij hoeft er helemaal geen mod te zijn. Die likken toch alleen maar de stront uit Swampers reet. |
Thats the spirit... :D |
|
|
| franzelare |
| nou sterkte dan maar toegewenst nu je weer de boze buitenwereld in moet om een sociaal leven op te bouden :toothless |
|
|
| Partyhardy! |
maakt me niets uit of petrus nu mod is of niet, als hij maar af en toe hier nog eens van die gezellige posts maakt en als ik hem nog maar op feesten tegen kom vind ik alles goed! :) heerlijk altijd om die dude weer eens tegen te komen! ;) dat is alweer veeeels te lang geleden!  |
|
|
| Optimus |
| Ja Peet, wanneer zie ik je weer op een feestje?;) |
|
|
|
|