|
שמיניסטים עומדים לסיים וטסים לחול
|
View this Thread in Original format
| DjChook |
אחים שלי אני פותח את הטרד הזה כי אני בדילמה
ואני רוצה שגם כאלה שהיו במצב הזה יספיקו לענות
(צבא וכאלה)
אוקיי, הרי כל סוף שנה, לפני הגיוס, רוב השמיניסטים נוסעים או ליוון או לתורכיה לקלאב מד.
עכשיו לדעתי יש גם כל מני בעיות עם הגיוסים, וגם עם המועד ב
יעני אם מישהו אירגן לעצמו כבר איזה נסיעה שיספר
בגדול, אחרי שיתחיל להתגלגל פה נושא אני אגיב עם הבעיה הפרטית שאני רואה שתיווצר
אבל בגדול אני רוצה לדעת, אתם מחכים לרגע האחרון למצוא טיסה, או מתכננים מראש? |
|
|
| Hell_Copter |
עדיין לא תכננו כלום
אבל צריכים לעשות את זה מיד אחרי המועד ב במתמטיקה למה יש חברים שכבר מתגייסים בסוף יולי... |
|
|
| ADiSH |
הייתי באיזה אי ביוון ליום
אהבתי את המסיבות שם.....
:happy2: |
|
|
| Shahar |
| תסע תסע אחי תהנהההההה!!!! |
|
|
| DJ-Kreing^^ |
איזה יוון ותורכיה?
סע להולנד יש שם ביולי את הסנסיישן, הולך להיות ממש נחמד.
או לאיביזה, ששם בקיץ כל המועדונים השווים מפוצצים בכוסיות.
הרי יש לך את הכסף.
אז סע לאיזה מקום יותר אייכות מיוון.
:rolleyes: |
|
|
| MasterP |
אני הייתי באיוס שבוע זה היה החופשה של הלייף.
יש לך כמה אופציות ביוון ( הכי מומלץ יוון)
יש את קוס ואת איוס ועוד כמה איים שאני לא זוכר עכשיו.
יש אפשרות להזמין כרטיסים חודש לפני ואז יש לך מקום בטוח אבל כרטיסים יקרים.
אפשר להזמין כרטיסים ברגע האחרון שזה כרטיסים מאוד זולים אבל מקום לא בטוח.
הזמן הכי טוב לטוס זה סוף יולי תחילת אוגוסט.
לא כדאי להזמין שום דבר מראש כי אז זה עולה יותר. הכי טוב זה להסתדר שם ותמיד מסתדרים. |
|
|
| Sm0keMachine |
טוב באמת כדאי להתחיל לתכנן מעכשיו..
לסטלנים שבינכם כדאי לטוס להולנד באמת ולדפוק את הראש קצת :)
אם אתם לא בקטע הזה - טוסו לאיוס או לקוס או לאיה נאפה(למי שלא אכפת להוציא מלאאאאאא כסף)! למרות שמה לעשות, פול ערסים טסים לשם..
אבל בכל זאת אין מצב שלא תהנו..
מה שחשוב זה לבוא עם 5-7 חבר'ה ולא יותר...!
ולא לטוס אם אנשים שהם לא בקטע של מסיבות וזיונים כי אז לא יהיה כיף...:D |
|
|
| Flotser |
| quote: | Originally posted by Sm0keMachine
ולא לטוס אם אנשים שהם לא בקטע של מסיבות וזיונים כי אז לא יהיה כיף...:D |
:eyes:
אז עם מי אני אטוס??
זיונים כולם בקטע...
אבל מסיבות חברים שלי שנאי מתכנן איתם רובם זה לא ממש הקטע שלהם...
ואם מי לנסוע ליוון אם לא עם החברים הכי קרובים שלך
אהההה
טוב עדיין אמרת הרבה דברים מעודדים כמו
"אין מצב שלא תהנו"
ישששששששששש
:crazy:
גם ככה אני מאמין שנהיה שיכורים רוב היום אז לא יהיה בעיה לסחוב אותם למסיבות
אני מקווה
:wtf:
נ.ב.
מי רוצה להיות חבר שלי?
|
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by Flotser
נ.ב.
מי רוצה להיות חבר שלי?
|
אנייייייייייייייייי |
|
|
| Shahar |
ת - ה - נ - ו !
וזרקו רעיונות כדי שיהיה מה לתכנן לשנה הבאה :D |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Flotser
נ.ב.
מי רוצה להיות חבר שלי?
|
מממממ אני...
אתה כלי אחושרמוטה ;)
רק חבל שפספסת עכשיו את אינפקטד בתל יצחק :) |
|
|
| Dj-RapTor |
אני ממליץ לכולם לטוס לשוודיה !
טיול חבלז, וגם מסיבות לא חסר שם! |
|
|
|
|