return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 
שמיניסטים עומדים לסיים וטסים לחול
View this Thread in Original format
DjChook
אחים שלי אני פותח את הטרד הזה כי אני בדילמה

ואני רוצה שגם כאלה שהיו במצב הזה יספיקו לענות
(צבא וכאלה)

אוקיי, הרי כל סוף שנה, לפני הגיוס, רוב השמיניסטים נוסעים או ליוון או לתורכיה לקלאב מד.

עכשיו לדעתי יש גם כל מני בעיות עם הגיוסים, וגם עם המועד ב

יעני אם מישהו אירגן לעצמו כבר איזה נסיעה שיספר

בגדול, אחרי שיתחיל להתגלגל פה נושא אני אגיב עם הבעיה הפרטית שאני רואה שתיווצר

אבל בגדול אני רוצה לדעת, אתם מחכים לרגע האחרון למצוא טיסה, או מתכננים מראש?
Hell_Copter
עדיין לא תכננו כלום
אבל צריכים לעשות את זה מיד אחרי המועד ב במתמטיקה למה יש חברים שכבר מתגייסים בסוף יולי...
ADiSH
הייתי באיזה אי ביוון ליום
אהבתי את המסיבות שם.....
:happy2:
Shahar
תסע תסע אחי תהנהההההה!!!!
DJ-Kreing^^
איזה יוון ותורכיה?
סע להולנד יש שם ביולי את הסנסיישן, הולך להיות ממש נחמד.
או לאיביזה, ששם בקיץ כל המועדונים השווים מפוצצים בכוסיות.
הרי יש לך את הכסף.

אז סע לאיזה מקום יותר אייכות מיוון.

:rolleyes:
MasterP
אני הייתי באיוס שבוע זה היה החופשה של הלייף.

יש לך כמה אופציות ביוון ( הכי מומלץ יוון)

יש את קוס ואת איוס ועוד כמה איים שאני לא זוכר עכשיו.

יש אפשרות להזמין כרטיסים חודש לפני ואז יש לך מקום בטוח אבל כרטיסים יקרים.
אפשר להזמין כרטיסים ברגע האחרון שזה כרטיסים מאוד זולים אבל מקום לא בטוח.

הזמן הכי טוב לטוס זה סוף יולי תחילת אוגוסט.

לא כדאי להזמין שום דבר מראש כי אז זה עולה יותר. הכי טוב זה להסתדר שם ותמיד מסתדרים.
Sm0keMachine
טוב באמת כדאי להתחיל לתכנן מעכשיו..
לסטלנים שבינכם כדאי לטוס להולנד באמת ולדפוק את הראש קצת :)
אם אתם לא בקטע הזה - טוסו לאיוס או לקוס או לאיה נאפה(למי שלא אכפת להוציא מלאאאאאא כסף)! למרות שמה לעשות, פול ערסים טסים לשם..
אבל בכל זאת אין מצב שלא תהנו..

מה שחשוב זה לבוא עם 5-7 חבר'ה ולא יותר...!
ולא לטוס אם אנשים שהם לא בקטע של מסיבות וזיונים כי אז לא יהיה כיף...:D
Flotser
quote:
Originally posted by Sm0keMachine
ולא לטוס אם אנשים שהם לא בקטע של מסיבות וזיונים כי אז לא יהיה כיף...:D


:eyes:
אז עם מי אני אטוס??

זיונים כולם בקטע...
אבל מסיבות חברים שלי שנאי מתכנן איתם רובם זה לא ממש הקטע שלהם...
ואם מי לנסוע ליוון אם לא עם החברים הכי קרובים שלך
אהההה
טוב עדיין אמרת הרבה דברים מעודדים כמו
"אין מצב שלא תהנו"
ישששששששששש
:crazy:
גם ככה אני מאמין שנהיה שיכורים רוב היום אז לא יהיה בעיה לסחוב אותם למסיבות

אני מקווה
:wtf:




נ.ב.
מי רוצה להיות חבר שלי?
DjChook
quote:
Originally posted by Flotser

נ.ב.
מי רוצה להיות חבר שלי?


אנייייייייייייייייי
Shahar
ת - ה - נ - ו !

וזרקו רעיונות כדי שיהיה מה לתכנן לשנה הבאה :D

Hell_Copter
quote:
Originally posted by Flotser

נ.ב.
מי רוצה להיות חבר שלי?


מממממ אני...
אתה כלי אחושרמוטה ;)
רק חבל שפספסת עכשיו את אינפקטד בתל יצחק :)
Dj-RapTor
אני ממליץ לכולם לטוס לשוודיה !

טיול חבלז, וגם מסיבות לא חסר שם!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement