return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

fan va irriterad jag blir på SL...
View this Thread in Original format
zamson
Va sur jag blev idag när jag skulle köpa sommarlovskort.. och så finns det inte för oss som är över 18.. man måste vara född 85 eller tidigare. Vad tänker dom med egentligen?? Bara för att jag är över 18 så har jag väl lika mycket sommarlov som nån som är 17?? Dom erbjuder ju inget rimligt alternativ heller...kul att slänga ut 500 x 3...
Kraith
Om man köper säsongskort för sommarmånaderna (maj-augusti) så får man en månad gratis tror jag, men det är ju lite sent nu. Nästa sommar. ;)
AC.
Inget som hindrade mig från att åka på ett sommarlovskort förra sommaren, jag 83:a. Precis som när jag åkte förra hösten på det rabbaterade terminskortet.

Varför punga ut pengar i onödan? ;)
mindshooter
Jag tänker inte betala 500:- av dom 950:- jag får i månaden på att åka tunnelbana... funderar nu starkt på att gå med i www.planka.nu...
St_Andrew
Eller så flyttar man till en liten praktisk stad som örebro där man kan komma överallt med cykeln o slipper sånna problem :happy2:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE

Privacy Statement