|
Martin Verkerk!!! (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Rinus |
Normaal niet zo tennis kijker maar nu zeer zeker. Echt toppie.
Die andere gozer had nog wel ene boetje van 2000 gekregen. |
|
|
| TranceFool |
idd hele vette prestatie zeg!!
morgen zeker kijken :D |
|
|
| TheMadman |
Ik denk niet da Verkerk zal weggeslagen worden.
Em serveert gemiddeld rond de 200 km per uur en da op gravel.
Da is echt hard en dat is echt een voordeel.
En het zat em in de match tegen Coria ook vrij goed mee.
Ballen op de lijnen slaan ed en da zal em nodig hebben tegen Ferrero.
Ik kan maar wa mee supporteren voor onze Noorderbuur he,
wij hebben tenslotte onze grand slam al op zak dankzij Justine en Kim.
greetz |
|
|
| Apoptosis |
Jaaaaa, k vinnet echt fantastisch wat ie heeft bereikt!! Dit is zyn 1e x Roland Garros en dan gelyk al naar de Finale. Tis nog maar 2x eerder gebeurd dat een debutant gelyk doorstoomt naar de finale en hys bovendien ook nog de 1e Nederlander die in de eindstrijd vd French Open zit :crazy:
Wel jammer dattie in de wedstrijd tegen Moya aant eind de hele tyd zo'n rotkop trok... Zo ongeveer: :eek: :wtf: :eek:
:toothless :toothless |
|
|
| Partyhardy! |
Wow! ik kom net terug uit Praag en kon mijn oren echt niet geloven! :eyespop: Wat een TOP prestatie! :crazy:
ik zit morgen om 3 uur 100% aan de buis gekluisterd! :)
| quote: | Originally posted by Apoptosis
Wel jammer dattie in de wedstrijd tegen Moya aant eind de hele tyd zo'n rotkop trok... Zo ongeveer: :eek: :wtf: :eek:
:toothless :toothless |
jij hebt ook "dit was het nieuws" gekeken? :p |
|
|
| Apoptosis |
| quote: | Originally posted by Partyhardy!
jij hebt ook "dit was het nieuws" gekeken? :p |
Haha, nee jy? Deden ze daar ook zoiets moois? t was natuurlyk een beetje een inkoppertje ;) :D
Nog 20 minuten......... :eek: :eek: :eek: |
|
|
| DJ_Siesta |
| hij staat al eenbreak achter, hoppa |
|
|
| arj1o1 |
| toch mooi wat ie bereikt heeft 2e op zon toernooi is ook niet mis (450000 euro) en veel bermoedheid natuurlijk eigenlijk belangrijker |
|
|
| arj1o1 |
| quote: | Originally posted by stevesimon
krijg je als je 2e wordt op Roland Garros, 450.000 euro :eyes: :crazy:
wat krijgt de winnaar? |
het dubbele |
|
|
| New Wave |
| Volgens mij staat ie een beetje achter.:eek: |
|
|
| arj1o1 |
| quote: | Uitslag finale Roland Garros
Gepost door Vincent (Ali Salami) - zondag 8 juni 2003 @ 17:22 - Bron: FOK!
Juan Carlos Ferrero heeft zojuist de finale van Roland Garros gewonnen. De Spanjaard won in drie sets van de Nederlander Martin Verkerk, met de setstanden 1-6, 3-6 en 2-6.
Een emotionele Verkerk noemde na de huldiging zijn tegenstander een verdiende winaar en een groot kampioen. Hij haalde aan dat hij nooit had gedacht dat hij de finale zou bereiken en bedankte coach, vrienden en het publiek voor de steun.
Meer volgt...
De weg van Verkerk
Eerste ronde Verkerk - Krajan (Kro) 6-3, 6-4, 6-4
Tweede ronde Verkerk - Horna (Per) 4-6, 6-4, 4-6, 7-5, 6-2
Derde ronde Verkerk - Spadea (VS,29) 5-7, 6-4, 6-2, 7-5
Vierde ronde Verkerk - Schüttler (Dui,11) 6-3, 6-3, 7-5
Kwart finale Verkerk - Moyá (Spa,4) 6-3, 6-4, 5-7, 4-6, 8-6
Halve finale Verkerk - Coria (Arg,7) 7-6, 6-4, 7-6
Finale Verkerk - Ferrero 1-6, 3-6,2-6
|
bron Fok! |
|
|
|
|