|
foute nummers die je toch wel lekker vind!:) (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| kreischer2000 |
| Ik vind Satisfaction nogsteeds wel een lekker nummer! |
|
|
| raoel |
Opzich helemaal niet zo'n fout nummer, maar ik post um toch maar hier omdat het niet echt ergens anders op TA thuishoort
Lorna - Papi chulo
Een leuk nummertje dat in Spanje helemaal werd grijs gedraait.
Zal hier ook wel een kleine hit worden, hij komt schijnbaar al op The Box.
Maar omdat wij dat hier niet op TV hebben, behalve 's morgens voordat "discovery channel" er op is, heb ik um dus nog niet gezien. |
|
|
| Original |
Lorna - Papi chulo die heb ik elke dag minstens 2x gehoord in de vakantie (Gran Canaria)... krijg er beetje het vakantie gevoel van terug maar vind die stem echt kut.
Culture Beat - Mr. Vain Recall (2003 Mix) ook nummertje van vakantie, wel geinige remake
Futureshock - On My Mind; wel een relaxed nummer |
|
|
| Subsonik |
| quote: | Originally posted by Teknikol
Futureshock ft. Brian Onono - On My Mind
kweenie in welke mate fout, maar de vocals vink iig niet echt megalekker, btje gayish, wel lekker ge-vocodered. En voor de rest zit er een goeie drive in. |
Die vind ik absoluut niet fout??
heel goed zelfs, ook die vocals |
|
|
| Biohazard |
| quote: | Originally posted by Teknikol
Futureshock ft. Brian Onono - On My Mind
kweenie in welke mate fout, maar de vocals vink iig niet echt megalekker, btje gayish, wel lekker ge-vocodered. En voor de rest zit er een goeie drive in. |
Zout op, dat is toch wel een van de betere platen die ik dit jaar heb gehoord. |
|
|
| kreischer2000 |
| Lorna - Papi chulo is zo'n irritant nummer iedereen die naar een mediteraine land is geweest is waarschijnlijk dood gegooid ermee, blegh wat een ballennummer zeg. Zal hier ook wel een hit worden. |
|
|
| robin |
scooooooter - i like it loud
hahahah no way |
|
|
| moogwai |
Henkie - De Fiets!
Is gewoon een hele lekkere meezinger!!!
En de trappers van de ketting van de assen van de spaken van de velg van de banden van de wielen van de fiets van Piet van pa zijn zojuist gepasseerd!! :p |
|
|
| Teknikol |
| quote: | Originally posted by Biohazard
Zout op, dat is toch wel een van de betere platen die ik dit jaar heb gehoord. |
sorry vergeef me;), ik poste hem hier omdat ik niet wist waar anders. kben het nummer nergens anders tegengekomen en wou hem eigenlijk posten in die andere draad van "muziek die je naast trance luistert". Maar die konk niet vinden.
Dusja daarom zette ik er ook bij "kweenie in welke mate fout" |
|
|
| Disney |
| quote: | Originally posted by Gio'Dib
...
Jewel - Intuition (inclusief clip gewoon geil) :crazy:
... |
Jewel is absoluut niet fout!!!
Is een van de leukere nummers die op dit moment op de radio te horen zijn.
En Jewel laat goeie remixen maken van d'r nummers, dus dan kan je helemaal al niet meer stuk! |
|
|
| DJ_Siesta |
BOUNZZ 2
ja lekekr hoor:) |
|
|
| Fkwebeman |
| quote: | Originally posted by moogwai
Henkie - De Fiets!
Is gewoon een hele lekkere meezinger!!!
En de trappers van de ketting van de assen van de spaken van de velg van de banden van de wielen van de fiets van Piet van pa zijn zojuist gepasseerd!! :p |
Tering..
ik vond dat nummer zwaar kloten, maar iedereen doet er aan mee en ik betrapte mezelf laatst op meezingen. :whip:
Net als bij Jan Wayne.. FOUT |
|
|
|
|