return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 
Asta topic
View this Thread in Original format
SnuggLe
Nah, omdat er geregeld mensen naar de Asta gaan (Magik, Ik) en er binnenkort wat leuke feestjes zijn (Remy's album release, Armin) dacht ik , ik start even een Asta topic op.


Gisteravond ben ik er ook geweest met SuperSjinees. Picotto draaide. Wat een SUPERavond :)
Echt geweldig man.. hij draaide heerlijk. Het publiek was in tegenstelling tot de zaterdag ervoor ook leuk en open minded. Alles was top. Hij draaide Clocks ook nog, meesterlijke plaat!
Maybe ook maar naar Armin toe binnenkort :)


Maareh...wat ik jullie niet wilde onthouden:
Schrijf in je agenda, in November komen John Digweed & Carl Cox naar de Asta toe. Party in Den Haag dus :)
Ow, en 19 juli Sander Kleinenberg, maar dat wist iedereen dacht ik al :)


De foto's van gisteravond van Picotto komen binnenkort!

Greetz,
SnuggLe
MaGiK54
Morgen zal ik present zijn in de Asta voor een solo van Michel de Hey, dinsdag ff DoubleM checken met Benny Rodriquez.

En in november ga ik er wonen, Digweed en Cox how sweeeeeeeeeeet :D

Cocoon aan de overkant van de Asta schijnt ook een mooie tent geworden te zijn. Nou nog hopen dat Silly Symfonees wat gaat worden als het opengaat. En dan wordt Den Haag eindelijk een beetje volwaardig qua stapstad.
Optimus
Dat was Mauro Picotto - Coldfunk, hoer!:D
SnuggLe
Was graag ook naar Michel de Hey gegaan, maarja principe questie, Jean draait ook :) Toch baal ik wel :S Ik wacht wel tot de 24ste (dinsdag) voor de Double M met Michel de Hey.
Integrate is ook zondag, das vet :)

Maar waar komt die Silly Symphonies en wat gaat er gedraaid worden?
En waar zit de X2S eigenlijk?

Den Haag lijkt idd toch nog een aardige partystad. Maar alles zit verder ook wel dichtbij, binnenkort een keer naar de Off Corso ofzo.

SnuggLe
M5
omfg tweede keer in 6 weken picotto al gemist hahaa

maar is dit in het nieuws geweest?? dat ie zou komen? amper volgens mij
MaGiK54
quote:
Originally posted by SnuggLe
Was graag ook naar Michel de Hey gegaan, maarja principe questie, Jean draait ook :) Toch baal ik wel :S Ik wacht wel tot de 24ste (dinsdag) voor de Double M met Michel de Hey.
Integrate is ook zondag, das vet :)

Maar waar komt die Silly Symphonies en wat gaat er gedraaid worden?
En waar zit de X2S eigenlijk?

Den Haag lijkt idd toch nog een aardige partystad. Maar alles zit verder ook wel dichtbij, binnenkort een keer naar de Off Corso ofzo.

SnuggLe


Integrate ben ik verleden jaar februari geweest. De Haagse Hoogseschool is echt een wicked place to party, echt een mooie locatie, jammer dat dit de laatste Integrate is in het Atrium.

Silly Symphonies komt waar vroeger de oude Cooldown Cafe heeft gezetten, maar dat zegt je toch niks ;) Hoe het daar heet ben ik zelf ook ff kwijt, andere hagenezen help ff qua straatnaam. Het zit wel in de binnenstad.

Dit zelfde geldt eigenlijk voor X2S, ben echt slecht in straatnamen. Ben er zelf nog nooit geweest, zag laatst wel een poster hangen met Laidback Luck, Erick E en Lucient Foort als line-up, dus wel een aardig line-up lijkt mij zo.
Optimus
quote:
Originally posted by MaGiK54
Integrate ben ik verleden jaar februari geweest. De Haagse Hoogseschool is echt een wicked place to party, echt een mooie locatie, jammer dat dit de laatste Integrate is in het Atrium.

Silly Symphonies komt waar vroeger de oude Cooldown Cafe heeft gezetten, maar dat zegt je toch niks ;) Hoe het daar heet ben ik zelf ook ff kwijt, andere hagenezen help ff qua straatnaam. Het zit wel in de binnenstad.

Dit zelfde geldt eigenlijk voor X2S, ben echt slecht in straatnamen. Ben er zelf nog nooit geweest, zag laatst wel een poster hangen met Laidback Luck, Erick E en Lucient Foort als line-up, dus wel een aardig line-up lijkt mij zo.


Je bedoelt Getdown? Komt ie daar? Ha weet ik dat ook:D Das toch Grote Markt? Ik weet ook de namen niet, ik refereer altijd naar winkel (bij de Bijenkorf, bij de Bart Smit etc). En XS2 loopt voor geen meter, er komt geen hond elk weekend. Ze hadden een maandje geleden nog een vergadering dat ze het roer om moesten gooien mwhaha:p Ligt vlakbij Centraal station, richting Bezuidenhout ofzo hoe dat ook alweer heet:D
MaGiK54
quote:
Originally posted by Optimus
Je bedoelt Getdown? Komt ie daar? Ha weet ik dat ook:D Das toch Grote Markt? Ik weet ook de namen niet, ik refereer altijd naar winkel (bij de Bijenkorf, bij de Bart Smit etc). En XS2 loopt voor geen meter, er komt geen hond elk weekend. Ze hadden een maandje geleden nog een vergadering dat ze het roer om moesten gooien mwhaha:p Ligt vlakbij Centraal station, richting Bezuidenhout ofzo hoe dat ook alweer heet:D


Getdown of Cooldown allemaal hetzelfde, bagger dus ;) Maar volgens heet dat het daar de Grote Marktstraat.
Locatie van XS2 is Bleijenburg, das een zijstraat van de Herengracht. Trouwens de Herengracht is ook een uitgaanstip, als je van Hindoestaanse schiettenten houdt tenminste :D
SnuggLe
X2s loopt niet? Go figure, in Den haag houden ze alleen van Techno/Hardhouse :)

Gisteravond was ook nog Spreedfreax in de Haagsche Hoogeschool. Baal wel dat ik niet een keer nog in de HH geweest ben ja, moet echt een vette lokatie zijn.

Nu maar even kijken wat de plannen worden voor stappen in Den Haag. D'r is genoeg te doen.

Enneh chinees, ga nou een keer naar Confused in de van Diemen straat :)
Optimus
Dat XS2 niet loopt is hun eigen schuld. Ze mikken op een soort publiek dat blijkbaar gewoon iet wilt komen. Ze willen ouder (rond de 24 zeg maar) publiek dat veel geld te besteden heeft binnen hebben. Zo hebben zij het zelf ook ongeveer geformuleerd geloof ik.

MaGiK54
Ondanks een verkoudheid, die vandaag flink is opkomen zetten, ga ik straks Michel checken in de Asta. We gaan eerst even een drankje drinken in de Cocoons, heb over deze toco veel goede verhalen gehoord, dus ik ben benieuwd, verslag volgt morgen in de loop van de dag.
MaGiK54
Helaas is de avond een beetje teleurstellend verlopen, dit lag niet aan Michel, want die draaide een lekkere techno set. Een kameraad van me had een pest humeur, vanwege prive-omstandigheden. Ik kreeg nauwelijks adem, dankzij mijn verkoudheid. Dus geen ideale omstandigheden om er een wereldavond te maken.

Asta was nog leeg toen wij om half twaalf binnen kwamen, maar het publiek druppelde heel langszaam naarbinnen. Uiteindelijk was het niet druk, maar wel lekker gevuld. Michel draaide lekker. De temperatuur was beter als bij de opening, maar het was toch nog wel aan de warme kant. Helaas gingen we kwart over twee weer weg, vanwege bovengenoemde omstandigheden, dus echt een party report kan ik niet maken, want ik heb niet echt gepartied, was blij toen ik drie uur weer op bed lag en ik ga zo weer mijn bedje opzoeken in de hoop dat ik me morgen wat beter voel.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement