|
Audio bullys
|
View this Thread in Original format
| magrec |
Damn had al wat dingen over ze gelezen en toen kwam ik vorige week op deze site:
http://www.vpro.nl/3voor12/luisterp...617791+12086164
Waar je hun nieuwe cd kunt beluisteren. Als je een beetje open staat voor goede muziek dan zal je deze muziek wel kunnen waarderen.
Cd is al gebrand en ik koop snel origineel dit is muziek voor mooi weer :)
Oakenfold en danny howells draaien ook aardig wat werk van hun tijdens hun sets. |
|
|
| mantisnl |
stylie muziek! leuk om eens naar te luisteren voor afwisseling:)
thnx voor de link;) |
|
|
| Partyhardy! |
| Leuke tip Magrec :) Heb net alle nummers gedownd en het klinkt zeker tof! :cool: ik kan alleen nummer 8 "the tyson shuffle" en nummer 11 "the snow" niet vinden, heb jij die voor me?? :) |
|
|
| magrec |
| Jah die heb ik wel voor je :) |
|
|
|
|