return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

 
Audio bullys
View this Thread in Original format
magrec
Damn had al wat dingen over ze gelezen en toen kwam ik vorige week op deze site:

http://www.vpro.nl/3voor12/luisterp...617791+12086164

Waar je hun nieuwe cd kunt beluisteren. Als je een beetje open staat voor goede muziek dan zal je deze muziek wel kunnen waarderen.

Cd is al gebrand en ik koop snel origineel dit is muziek voor mooi weer :)

Oakenfold en danny howells draaien ook aardig wat werk van hun tijdens hun sets.
mantisnl
stylie muziek! leuk om eens naar te luisteren voor afwisseling:)
thnx voor de link;)
Partyhardy!
Leuke tip Magrec :) Heb net alle nummers gedownd en het klinkt zeker tof! :cool: ik kan alleen nummer 8 "the tyson shuffle" en nummer 11 "the snow" niet vinden, heb jij die voor me?? :)
magrec
Jah die heb ik wel voor je :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement