|
Irish - Den skojfriske DJ:n
|
View this Thread in Original format
| reveal |
Kom just hem från Amnesia, där Irish och Nyman lirade ett mycket fint set :D
Man kan dock undra varför Pink - Get the party started [Okänd Remix] spelades :stongue: När den kom igång såg Irish väldigt skadeglad ut, och jag hoppades att det hela var ett skämt :) Som tur var visade sig att så var fallet :p
Tips från mig: inget du ska avsluta ert set på Gorgeous med :stongue: ;) |
|
|
| Dj_Irish |
| quote: | Originally posted by reveal
Kom just hem från Amnesia, där Irish och Nyman lirade ett mycket fint set :D
Man kan dock undra varför Pink - Get the party started [Okänd Remix] spelades :stongue: När den kom igång såg Irish väldigt skadeglad ut, och jag hoppades att det hela var ett skämt :) Som tur var visade sig att så var fallet :p
Tips från mig: inget du ska avsluta ert set på Gorgeous med :stongue: ;) |
Hehe, ja det var mest en rolig grej. Man kan ju inte ta låten riktigt seriöst precis ;) Vi tyckte det kunde vara kul att testa den på ett ställe packat med fulla studenter för att se reaktionerna. Har aldrig spelat den live innan och kommer troligtvis aldrig göra det igen, så du kan vara lugn Reveal, den kommer absolut inte dyka upp på gorgeous :)
Killen som gjort låten heter Ryle och det är typ en hardtrance låt där de samplat Pink - Get The Party Started. Fick den av en kompis till Ryle när jag var i Seattle. |
|
|
| mindshooter |
| hehe fan va taskigt... din sadist ;) |
|
|
| Dj_Irish |
Yep, skoningslös sådan :p
Det roliga var ju att det funkade bland de flesta på golvet.
Fast Reveal lät mnig förstå ganska omgående vad han tyckte om den ;) |
|
|
| RebeL9 |
finns även en Pink - Get The Party Started (Marc Van Linden remix)
som Mario Lopez och några till brukade spela för ett tag sedan. |
|
|
| Glorie |
| quote: | Originally posted by Dj_Irish
Fast Reveal lät mnig förstå ganska omgående vad han tyckte om den ;) |
Hur gjorde han då? :) räckte ut tungan? :p
finns ju en del låtar som e bra me Eve faktiskt ;) fast kanske inte om de spelas direkt ef. trance ;) |
|
|
| Dj_Irish |
| quote: | Originally posted by Glorie
Hur gjorde han då? :) räckte ut tungan? :p
|
Näst intill haha :p |
|
|
| Sand Leaper |
Off topic: FET sig,Glorie! Men A1 er bedre,B1 er alt for lik Acid Nightmare;) |
|
|
| Glorie |
| quote: | Originally posted by Sand Leaper
Men A1 er bedre,B1 er alt for lik Acid Nightmare;) |
hehe ;) jasså.. ja hade inte den remixen.. :eyes: och trodde inte ja hade hört den :) ja vet :) riktigt illa.!!!. haha.. så ja fick langa hem den.. å lyssna... å då kom ja på att ja ju nog hade hört den ändå! ute.. på nån fest... men ja tycker fortfarande b1 e bättre ;) hehehehe
tack iaf.. för "komplimangen" om min signatur.. som jag gjort alldeles själv av en flyer från holland :D bilden asså :) :happy2: |
|
|
|
|