|
Help Ding Chavez & SnuggLe naar Dance Valley
|
View this Thread in Original format
| SnuggLe |
Weet je wat ik dacht?
2 Augustus is Dance Valley... maar ook: de verjaardag van Ding Chavez & Me (SnuggLe).
Dusseh....
..Als jullie nou even onze kaartjes betalen als kado, dan kunnen wij ook naar Dance Valley. Goed idee he? :)
Krijgen jullie allemaal een kusje op DV van Mark. Wheheheh ;)
PM me maar voor mijn rekeningnummer! :D :D :D :stongue: :stongue: :crazy:
Greetz,
SnuggLe |
|
|
| Ding Chavez |
| Kisses on me! Het biertje krijgen jullie dan allemaal van Bram ;) |
|
|
| TranceFool |
| ik was vorige week jarig.....dus kado's kunnen ook altijd nog bezorgd worden... |
|
|
| magrec |
| Ik ben 3 dagen voor mysteryland jarig dus ik kan daarvoor ook wel gesponsord worden ;) |
|
|
| Partyhardy! |
| en ik voel me iedere dag jarig! ;) :D :p |
|
|
| kreischer2000 |
| laat ik nou 10 december jarig zijn! dat is dus 10 dagen voor innercity:D |
|
|
| Chicane |
| wat valt er op 22 juli te beleven? :D |
|
|
| Ding Chavez |
Dat bedoel ik, je kunt wel allemaal in de buurt van een feest jarig zijn... maarja, nothing beats the real thing :haha:
Dus doe niet zo moeilijk en help deze arme studentjes naar een leuk feestje op hun verjaardag :toothless |
|
|
| New Wave |
Bram, het enige wat je voor je verjaardag ken kriegen is een uitnodiging om me aarsje na het poepen te komen schoonlikken.
Deleten deze thread :p happaaa!!! |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by New Wave
Bram, het enige wat je voor je verjaardag ken kriegen is een uitnodiging om me aarsje na het poepen te komen schoonlikken.
Deleten deze thread :p happaaa!!! |
Ja ja New Wave :D
Op Awakenings buk je maar ff, Optimus wil dat wel doen bij je! |
|
|
| Blik |
15 juli wil ik graag van jullie ontvangen
Thuisbioscoop setje van JVC
2 technics turntables en mixer
250 nieuwe vinylplaten
producerstudio
het adres waar je het allemaal heen moet sturen is:
St. Brigittastraat 33
5242 JG Rosmalen
alvast bedankt
:D |
|
|
| Kakao |
| quote: | Originally posted by Blik
St. Brigittastraat 33
5242 JG Rosmalen
|
Kogelbrief ook goed? |
|
|
|
|