|
Förslag?
|
View this Thread in Original format
| RebeL9 |
Jag har lyckats lägga mina vantar på www.trance.se.
Fast jag har inte riktigt bestämt mig vad jag ska hosta där.
Någon som har några förslag?
De alternativ jag funderar på just nu är:
1. En guide till trance på svenska där alla subgenrer tas upp med ljudklipp samt skillnaden mellan techno och trance (så att alla fjortisar kan hänvisas till sidan när de undrar skillnaden mellan techno och trance)
2. En sida där jag recenserar hela min vinylsamling i stil med den på www.global-trance.co.uk
3. En sida med info om "alla" tranceprouducenter. Typ en databas där man kan leta upp info och fakta om så många producenter som möjligt.
Hjälp med sidan skulle också uppskattas! Och gärna från någon som är kunnig inom webdesign :) |
|
|
| mjz |
| skulle det inte kunna vara både nummer 1 och 3? :) |
|
|
| SteveTranz4ever |
De e ju lite beroende på hur mycke du vill ha med men iaf här e ett par förslag
Listad DJs info + bild... man får ett humm om vad varje spelar samt hur dom ser ut... ungefär som producent biten...
Lista live set och dess playlists med enkla *txt filer |
|
|
| zamson |
| en proffsig sida med allt från recensioner till partyreports.. känns som alla sidort som finns för tillfället känns lite oseriösa (asså alla svenska) |
|
|
| Connector |
| Nummer 1 & 3 helt klart. Hatar när fjortisar vill ha hård techno som dj sammy & scooter. En liten guide skulle sitte fint. Jag hjälper gärna till med något om jag kan! |
|
|
| RebeL9 |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Lista live set och dess playlists med enkla *txt filer |
synd bara att det redan finns ett antal riktigt bra sådana sidor. Annars hade det kunna vara något :) |
|
|
| reveal |
| jag tycker att förslag nummer 3 är bäst |
|
|
| Glorie |
cooooooolt me domänen :)
ja tycker inte alt. 2 :) men ja tycker på nåt sätt de me sverige vore coolt.. iom att d e en .se-adress.. Å andra sidan finns d kanske inte så många sv. artister så mjaaa :) blir nog bra det där, utan att ja lägger mig i :) |
|
|
| Dioxys |
helt klart nummer 1, lite som www.tranceland.org då med :)
sen en liten nyhetsdel vad som händer i trance-sverige osv vore lite roligt :)
några exklusiva intervjuver och info om svensa producenter / fester? |
|
|
| RebeL9 |
Endre: ska jag vara ärlig så är jag inte så värst intresserad av den svenska trancescenen. Finns inte tillräckligt många bra och stora producenter för att man ska få en bra mängd information.
Kanske när den växt till sig men i dagsläget ser det tunnt ut. |
|
|
| Nyx |
håller med föregående talare..förslag 1 & 3 låter intressant! :D
Jag hjälper gärna till med sidan om det skulle behövas (webdesign, utrymme m.m.)..kanske ha en acid & hardtrance sektion också ;) kan rabbla upp en massa artister inom de genrerna iaf :D
btw..genom vilket ombud skaffade du domänen? och på vilket webhotell ska du ha sidan?
vissa webhotell har ju obegränsat med e-mail konton..så vi på TA kanske kunde snylta på några @trance.se mailkonton :rolleyes: |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | | Originally posted by Nyx vissa webhotell har ju obegränsat med e-mail konton..så vi på TA kanske kunde snylta på några @trance.se mailkonton :rolleyes: |
Ahh de skulle va lovely
[email protected]
[email protected] :D |
|
|
|
|