return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
הבה רגייייייייייייייייילה!
View this Thread in Original format
eXeTik
הזמן:
רגילה ראשונה אחרי 6 חודשים בצבא
(אין רגילות בקורסים) :whip:

המטרה:
קראון פלאזה הולידי אין אילת
(מלון 5 כוכבים- אמור להיות משהו טוב)

המשך:
שני בבוקר עד חמישי בלילה


אקיצר... חולה על כולכם
במיוחד היום! :)

שמרו על הפורום בזמן שאני לא פה, בלי שטויות...
אני הולך להתכונן נפשית לנסיעה עצבנית באוטובוס :nervous:
KrazyDJs
have fun
אחי...
Gil Shwarts
בעיקרון זה ככה:

מטרה
משימה
רעיון מבצעי (רמה ממונה)
ניהול אש
כוחותינו

מטרה:
חופש באילת

משימה:
בילוי רצחני בטירוף לא נורמלי

רעיון מבצעי (רמה ממונה):
התארגנות ויציאה לכיוון היעד

ניהול אש:
הפצצת מבטים סקסיים לכל כוסית וכוסית!!
נגישות לכוסיות והבאתם למצב אורגזמתי תוך כדי ניהול יח"מ במלון!

כוחותינו:
כמה חבר'ה, הרבה אוכל ושתייה וכח לנסיעה באוטובוס :)





בקיצור אח שלי
תעשה חיים ותתפוס כמה שיותר קוזינות!!
arik
חחח גיל יבדרן


אחי תעשה חיים
אל תשכח אותנו!!!!
DjChook
שמור על עצמך גבר

תהנה
Shahar
תהנה נשמה
oDrori
תהנה המון אחי, קראון פלזה מלון מדהים, בתיאבון בארוחות בוקר
:)
itamarsan
תאכל טוב אחיי תנצל כמה שיותר את המלון מספיק אתה משלם כדי לנצללל
-CosmicFire-
עוד שבוע יש לי רגילה חודשיים :]
Hell_Copter
סחטיין על הרגילה אח!!
תעשה חיים באילת...

יש מצב שהיא תשרוץ כוסיות :D

KrazyDJs
quote:
Originally posted by -CosmicFire-
עוד שבוע יש לי רגילה חודשיים :]


אחי..יש לי סוד קטן...
אתה לא היחיד...


ורוצה סוד עוד יותר גדול ?
זה יקרה גם בשנה הבאה

:eek:
כן, אני יודע שאתה בשוק...

;)
Gil Shwarts
עוד חודש וחצי למנייקק!!!!
כבר התחלתי טופס טיולים יוצא היום!
חסרות לי חתימות של המפקד הישיר, נשקייה (להזדכות על הנשק), אפסנאות...
רס"ר שמחר אני יחתים אותו
ושלישות שזה ביום שחרור :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement