|
הבה רגייייייייייייייייילה!
|
View this Thread in Original format
| eXeTik |
הזמן:
רגילה ראשונה אחרי 6 חודשים בצבא
(אין רגילות בקורסים) :whip:
המטרה:
קראון פלאזה הולידי אין אילת
(מלון 5 כוכבים- אמור להיות משהו טוב)
המשך:
שני בבוקר עד חמישי בלילה
אקיצר... חולה על כולכם
במיוחד היום! :)
שמרו על הפורום בזמן שאני לא פה, בלי שטויות...
אני הולך להתכונן נפשית לנסיעה עצבנית באוטובוס :nervous: |
|
|
| Gil Shwarts |
בעיקרון זה ככה:
מטרה
משימה
רעיון מבצעי (רמה ממונה)
ניהול אש
כוחותינו
מטרה:
חופש באילת
משימה:
בילוי רצחני בטירוף לא נורמלי
רעיון מבצעי (רמה ממונה):
התארגנות ויציאה לכיוון היעד
ניהול אש:
הפצצת מבטים סקסיים לכל כוסית וכוסית!!
נגישות לכוסיות והבאתם למצב אורגזמתי תוך כדי ניהול יח"מ במלון!
כוחותינו:
כמה חבר'ה, הרבה אוכל ושתייה וכח לנסיעה באוטובוס :)
בקיצור אח שלי
תעשה חיים ותתפוס כמה שיותר קוזינות!! |
|
|
| arik |
חחח גיל יבדרן
אחי תעשה חיים
אל תשכח אותנו!!!! |
|
|
| DjChook |
שמור על עצמך גבר
תהנה |
|
|
| oDrori |
תהנה המון אחי, קראון פלזה מלון מדהים, בתיאבון בארוחות בוקר
:) |
|
|
| itamarsan |
| תאכל טוב אחיי תנצל כמה שיותר את המלון מספיק אתה משלם כדי לנצללל |
|
|
| -CosmicFire- |
| עוד שבוע יש לי רגילה חודשיים :] |
|
|
| Hell_Copter |
סחטיין על הרגילה אח!!
תעשה חיים באילת...
יש מצב שהיא תשרוץ כוסיות :D |
|
|
| KrazyDJs |
| quote: | Originally posted by -CosmicFire-
עוד שבוע יש לי רגילה חודשיים :] |
אחי..יש לי סוד קטן...
אתה לא היחיד...
ורוצה סוד עוד יותר גדול ?
זה יקרה גם בשנה הבאה
:eek:
כן, אני יודע שאתה בשוק...
;) |
|
|
| Gil Shwarts |
עוד חודש וחצי למנייקק!!!!
כבר התחלתי טופס טיולים יוצא היום!
חסרות לי חתימות של המפקד הישיר, נשקייה (להזדכות על הנשק), אפסנאות...
רס"ר שמחר אני יחתים אותו
ושלישות שזה ביום שחרור :) |
|
|
|
|