|
Moby @ pinkpop (filmpje)
|
View this Thread in Original format
| Duke2003 |
| ziet er redelijk vet uit! kvond z'n opening speech ook wel mooi: "holland is the mecca of the dance music" :cool: |
|
|
| Djeebie |
Bedankt voor de link :)
Anders krijg ik ff kippenvel van dit nummer zeg. Als die melodie voor het eerst begint :eyes: :crazy:
Het is natuurlijk ook een absolute classic dit nummer. |
|
|
| Ding Chavez |
| Jawel, ook flamman & abraxis krijgen de terechte eer bij de tribute van moby :) |
|
|
| Disney |
| quote: | Originally posted by arj1o1
hmpf K*TREAL! |
Nogal ja.
Had wel zin in een filmpje, maar als het in real moet, dan laat maar :p |
|
|
| Partyhardy! |
Leuk filmpje, kleine sfeer impressie :)
en vergeet ook allemaal niet te kijken vanavond op nederland 3 naar Junkie XL op Pinkpop! :crazy: :) |
|
|
| Ding Chavez |
| quote: | Originally posted by Partyhardy!
Leuk filmpje, kleine sfeer impressie :)
en vergeet ook allemaal niet te kijken vanavond op nederland 3 naar Junkie XL op Pinkpop! :crazy: :) |
Net al stukje live op internet gekeken, het is de moeite waard! :D |
|
|
| DJ_Siesta |
| hoelaat komt junkie xl? |
|
|
| Partyhardy! |
| rond 10 voor 11 zeiden ze net :) |
|
|
| Duke2003 |
| nou hij is er nie hoor |
|
|
|
|