|
סגירת עונה של טי אל וי ו - אומן 17 באילת (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Hell_Copter |
שמעתי שבניצנים במבצע הזה של קוקה קולה יבואו... שימו לב
יוהן גילן
אינפקטד משרום
רג'ה ראם
ועוד...
בסט או לא בסט!? |
|
|
| Sniper |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
שמעתי שבניצנים במבצע הזה של קוקה קולה יבואו... שימו לב
יוהן גילן
אינפקטד משרום
רג'ה ראם
ועוד...
בסט או לא בסט!? |
צריך להיות:] |
|
|
| sputnik_IL |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
שמעתי שבניצנים במבצע הזה של קוקה קולה יבואו... שימו לב
יוהן גילן
אינפקטד משרום
רג'ה ראם
ועוד...
בסט או לא בסט!? |
אני לא ראיתי שם את יוהן ברשימה שלהם
את
Don Diablo
כן
אם יוהן חילין מגיע
אני אוסף ימבה פקקקקקקקים
:eyespop: |
|
|
| Vortex_SA |
| quote: | Originally posted by Rising
צריך להיות פצצה...
אה ורושמים
Hamoan 17 :) |
המואן 17??
אתה בטוח? :) |
|
|
| Sm0keMachine |
אז ככה, בניצנים הולך להיות חודש מלא בהופעות יום אחרי יום..
וכדי לקבל כרטיס לכל הופעה צריך לאסוף 15 פקקים של קוקה קולה..
ב4.8 יש הפקה של פורום באר שבע בה יופיעו:
YAHEL
GMS
ועוד כמה דיג'יים של הפורום שאני לא מכיר!
ב11.8 יש הפקה של האומן 17 בה יופיעו:
DON DIABLO!!!
DJ שרוליק איינהורן
DJ סהר זנגילביץ'
ב18.8 יש עוד הפקה של הפורום באר שבע בה יופיעו
RAGA RAM
INFECTED MUSHROOM
ועוד פעם הדיג'יים של הפורום...
ב25.8 יש עוד הפקה של האומן בה יופיעו:
DJ ASTRID!!!
DJ סהר זנגילביץ'
DJ נדב ברידג'
DJ LUCKY LOU
בקיצר מסיבות מטורפות!!!!
ויש לי רגילה בדיוק בזמן של המסיבות האלו אז יצא לי טוב! :D :D :D
ואגב לא רשום שום דבר על יוהן חילן...! |
|
|
| Rising |
| quote: | Originally posted by Vortex_SA
המואן 17??
אתה בטוח? :) |
יצאתי דפוק..
HAOMAN 17
בעעע |
|
|
| -CosmicFire- |
| quote: | Originally posted by Sm0keMachine
אז ככה, בניצנים הולך להיות חודש מלא בהופעות יום אחרי יום..
וכדי לקבל כרטיס לכל הופעה צריך לאסוף 15 פקקים של קוקה קולה..
ב4.8 יש הפקה של פורום באר שבע בה יופיעו:
YAHEL
GMS
ועוד כמה דיג'יים של הפורום שאני לא מכיר!
ב11.8 יש הפקה של האומן 17 בה יופיעו:
DON DIABLO!!!
DJ שרוליק איינהורן
DJ סהר זנגילביץ'
ב18.8 יש עוד הפקה של הפורום באר שבע בה יופיעו
RAGA RAM
INFECTED MUSHROOM
ועוד פעם הדיג'יים של הפורום...
ב25.8 יש עוד הפקה של האומן בה יופיעו:
DJ ASTRID!!!
DJ סהר זנגילביץ'
DJ נדב ברידג'
DJ LUCKY LOU
בקיצר מסיבות מטורפות!!!!
ויש לי רגילה בדיוק בזמן של המסיבות האלו אז יצא לי טוב! :D :D :D
ואגב לא רשום שום דבר על יוהן חילן...! |
חילן היה בשבועות אם אני לא טועה |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Sm0keMachine
אז ככה, בניצנים הולך להיות חודש מלא בהופעות יום אחרי יום..
וכדי לקבל כרטיס לכל הופעה צריך לאסוף 15 פקקים של קוקה קולה..
ב4.8 יש הפקה של פורום באר שבע בה יופיעו:
YAHEL
GMS
ועוד כמה דיג'יים של הפורום שאני לא מכיר!
ב11.8 יש הפקה של האומן 17 בה יופיעו:
DON DIABLO!!!
DJ שרוליק איינהורן
DJ סהר זנגילביץ'
ב18.8 יש עוד הפקה של הפורום באר שבע בה יופיעו
RAGA RAM
INFECTED MUSHROOM
ועוד פעם הדיג'יים של הפורום...
ב25.8 יש עוד הפקה של האומן בה יופיעו:
DJ ASTRID!!!
DJ סהר זנגילביץ'
DJ נדב ברידג'
DJ LUCKY LOU
בקיצר מסיבות מטורפות!!!!
ויש לי רגילה בדיוק בזמן של המסיבות האלו אז יצא לי טוב! :D :D :D
ואגב לא רשום שום דבר על יוהן חילן...! |
יענו 15 פקקים ואני נכנס חינם למסיבות האלה?
תפרט למה אני טוחן קולה ואין לי בעיה להביא אותה בים פקקים... :) |
|
|
| cluBBer |
| quote: | Originally posted by Gil Shwarts
רוב הסיכויים שזה לא יהיה טיאסטו כי הוא מגיע לכאן כבר חודש הבא
Tiesto & Circulation @ Nitzanim (Chapter 2) |
לא נראה לי שיהיה חלק שני , זה כתוב איפהשהו?
טיאסטו לא מגיע לסגירת העונה
זה בטוח
כי יש לו גיג באיביזה באותו תאריך
יכול להיות שיבוא
MARCO V
בגלל שהוא לא הגיע להייניקן האחרון
אז הוא יבוא לפצות
אבל לא,
כי הוא מגיע למסיבה של נקסט באילת בתאריך
15.8.03 |
|
|
| warpedd_ |
ראיתי את הזה של הקולה
אבל לא הכי מענין
חוץ מדיאבלו השאר די משעממים |
|
|
| nimrod levi |
| quote: | Originally posted by warpedd_
ראיתי את הזה של הקולה
אבל לא הכי מענין
חוץ מדיאבלו השאר די משעממים |
היי, לא לזלזל באסטריד... |
|
|
| cluBBer |
עידכון קטן
עוד שבועיים
3-5/07
הייניקן סאנדאנס
Circulation
Anthony Pappa
Juan (4 hours set)
Shlomi Zidan
Sahar Z.
Dede
Nisimyany
אין
YAHEL
ASTRIX
גם אין
תודה לאל
מישהו מתכוון לנסוע לאילת ?
חבילות 480 שח בקרלטון
חדר לזוג כולל כניסה לשני מסיבות
פצצה לא? |
|
|
|
|