return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

 
Ny låt på gång ;)
View this Thread in Original format
Smekbar
har en ny låt på G igen, som alltid... om ni är intresserade så finns den här... :) kommentarer efterlängtas ;)

http://www.tranceaddict.com/forums/...threadid=111276
SteveTranz4ever
Hmmm jag e ingen expert på kommentarer om sånt här men rent generelt tycker jag det låter bra, ska man jämföra med mycket som ändå blivit släppt på en del labels så är det här bättre... Som nån nämde op den internationela delen kanske builduppen va lite längre men vad vet jag, kanske ensmak sak sen gillar jag alltid eko eller reverb eller va sjuttsingen de heter på syntharna för det brukar kännas mer maffigt men va fan.... de va mitt försökt till konstrultiv kritik men iaf.

Låter bra tycker jag ! :gsmile:
Nyx
ännu en jäkligt bra låt..du har talang grabben! :crazy:

har du gjort klart profane lunatic & tidal waves ännu..vill ha dem i fullversion! :D



btw..skicka iväg demos till några skivbolag ;)
Smekbar
tack tack :)

håller på att fixxa buildupen så att den blir längre.. :)

Nyx... klart de låtarna är klara, men just pga av att jag tänkte skicka iväg dem till skivbolag så vill jag inte släppa några fulllängsmp3or av dem.. tyvärr... :/
ScuL
jag gillade 'profane lunatic' mer..
vet inte precis, men den här låter så 'vanlig'.
det saknar nåt som göra en bra låt bra :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement