|
Belgische autotest: een smart tot het uiterste
|
View this Thread in Original format
| Dj Lex |
Whaha als dit uitgezonden is op de Belgische tv, dan is dat echt wel goeie reclame :)
Leuk filmpje :cool: |
|
|
| magrec |
:haha: :haha: :haha:
Ik vind hem echt goed. Dat zijn de echte autotests :p.
Wat zal die boer ook blij zijn dat ze zijn mais al hebben gemaaid :p |
|
|
| raoel |
Wan gekken zeg :D
Is tenminste weer is iets anders dan de normale test.
Het lijt me overigens totaal niet fijn rijden zo'n ding, dat terzijde.
Eh magrec, war is hansje hinteseher (of zwiets) gebleven? |
|
|
| Blik |
supervet :)
dit zijn idd echte autotests, denk dat de fabrikant er niet zo blij mee zou zijn als die dit ziet |
|
|
| magrec |
| quote: | Originally posted by raoel
Eh magrec, war is hansje hinteseher (of zwiets) gebleven? |
Ik heb gebroken met hansi.
Ik heb wel genoeg van hem :rolleyes:
En na verloop van tijd wordt zo'n avatar telkens irritanter :D
Nu maar weer terug naar sander kleinenberg |
|
|
| Flipper01 |
Whahaha hij is echt heel goed :D
Die krachtpatser die meedoet aan de test heb k wel eens eerder op TV gezien, echt een raar figuur ;) |
|
|
| New Wave |
| Wat een topfilmpje!!! |
|
|
| Djeebie |
| Heel erg droog filmpje :D :p :stongue: |
|
|
| Partyhardy! |
| Wat een prachtige voiture!! :p echt schitterend filmpje! :) :cool: |
|
|
| Disney |
Whahaha, lachen man!
Grappige gast, die grote! |
|
|
| Kakao |
Vind het zo mooi als die presentator uit het autoraam ketst, en die blonde gast nog probeert hem bij z'n voeten te grijpen!
Heel mooi filmpje :D |
|
|
|
|