|
Die Rückkehr von Sunshine79 (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Stiffmaster |
| quote: | Originally posted by Starfox
YOU MUST! I alredy gave stiff0r some fox-hints on how to eXXXcape her! :P |
haha:haha: :haha: :D
he wrote a blackbook for me "How to eXXXcape from Sunshine79" :D |
|
|
| Sunshine79 |
| quote: | Originally posted by Stiffmaster
haha:haha: :haha: :D
he wrote a blackbook for me "How to eXXXcape from Sunshine79" :D |
BUT WHY?!?!!?! |
|
|
| Stiffmaster |
| quote: | Originally posted by Sunshine79
BUT WHY?!?!!?! |
it wasnt meant to hurt u....just kidding here :D ;) |
|
|
| Sunshine79 |
| quote: | Originally posted by Stiffmaster
it wasnt meant to hurt u....just kidding here :D ;) |
i know, silly! i am just making fun of arturo. :p :toothless |
|
|
| Stiffmaster |
| quote: | Originally posted by Sunshine79
i know, silly! i am just making fun of arturo. :p :toothless |
my problem is that i simply dont see, if someone means something ironical in English.....i hate that :whip: :whip: :whip: |
|
|
| TranceRulez |
| quote: | Originally posted by Sunshine79
First of all, how come you guys did not correct my German? I need to know the correct way to speak it! So please, lay it on me! :P
|
this migt be not be translated word for word, but its correct spell/grammatically (?) right AND OF COURSE GOOD EXPRESSION :)
I did my corrections in BIG LETTERS.
Sunshine79 BESUCHT EUCH WIEDER!
Hallo meine deutschen Freunde!! Wie geht's? Ich reise MAL WIEDER NACH Europa in einigen Wochen!
Mein AUFENTHALT WIRD SEIN:
29.06.03: Ich komme IM FLUGHAFEN Schiphol Amsterdam AN
06.07.03: Ich reise VOM FLUGHAFEN Schiphol Amsterdam ab
Ich werde MICH IN HOLLAND AUFHALTEN, aber ich möchte Deutschland besuchen. Ich hoffe, EINIGE GTAs möglicherweise zu treffen? Ich weiß jeder GEHT ZUR LFA und Loveparade AM WOCHENENDE DES 11/12. JULI.
WOLLEN WIR UNS DORT ALLE TREFFEN? VIELLEICHT UM ETWAS TRINKEN ZU GEHEN ODER ZU EINEM NETTEN ABENDESSEN? GIBT ES SONST IRGENDJEMANDEN, DER SICH UM MICH SORGEN KÖNNTE?
Entschuldige bitte mein SCHLECHTES Deutsch. Ich LERNE NATÜRLICH noch.
SCHEISSE, ICH HAB VERGESSEN, WAS ICH JETZT SAGEN WOLLTE... UND KANN ES NUN NICHT MEHR SCHREIBEN! |
|
|
| TranceGiant |
| quote: | Originally posted by TranceRulez
this migt be not be translated word for word, but its correct spell/grammatically (?) right AND OF COURSE GOOD EXPRESSION :)
I did my corrections in BIG LETTERS.
Sunshine79 BESUCHT EUCH WIEDER!
Hallo meine deutschen Freunde!! Wie geht's? Ich reise MAL WIEDER NACH Europa in einigen Wochen!
Mein AUFENTHALT WIRD SEIN:
29.06.03: Ich komme IM FLUGHAFEN Schiphol Amsterdam AN
06.07.03: Ich reise VOM FLUGHAFEN Schiphol Amsterdam ab
Ich werde MICH IN HOLLAND AUFHALTEN, aber ich möchte Deutschland besuchen. Ich hoffe, EINIGE GTAs möglicherweise zu treffen? Ich weiß jeder GEHT ZUR LFA und Loveparade AM WOCHENENDE DES 11/12. JULI.
WOLLEN WIR UNS DORT ALLE TREFFEN? VIELLEICHT UM ETWAS TRINKEN ZU GEHEN ODER EIN NETTES ABENDESSEN? GIBT ES SONST IRGENDJEMANDEN, DER SICH UM MICH SORGEN KÖNNTE?
Entschuldige bitte mein SCHLECHTES Deutsch. Ich LERNE NATÜRLICH noch.
SCHEISSE, ICH HAB VERGESSEN, WAS ICH JETZT SAGEN WOLLTE... UND KANN ES NUN NICHT MEHR SCHREIBEN! |
:haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: |
|
|
| TranceRulez |
| quote: | Originally posted by TranceGiant
:haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: |
...völlig zweckentfremden durfte ich es doch nicht, oder? :stongue: :stongue: :stongue: Hört sich zwar eher nach kleinem Kind an... aber ....... besser so als gar nix, denn sonst wäre das ja kein Lereffekt für Sunshine...:p |
|
|
| Starfox |
| quote: | Originally posted by Stiffmaster
my problem is that i simply dont see, if someone means something ironical in English.....i hate that :whip: :whip: :whip: |
hahaahahha!
stiff0r!! :D we must smack sunshine together! :P
the sexiest male alive vs. the fox |
|
|
| Stiffmaster |
| quote: | Originally posted by Starfox
hahaahahha!
stiff0r!! :D we must smack sunshine together! :P
the sexiest male alive vs. the fox |
heh :D
well art, are u bored @ work :). cya later @ MSN or AIM :) |
|
|
| Starfox |
| quote: | Originally posted by Stiffmaster
heh :D
well art, are u bored @ work :). cya later @ MSN or AIM :) |
I am. hehehehe, doing a new pc with win2000pro. easy work :P
other than that, the day has been really calmed. i`m shocked :P |
|
|
| Stiffmaster |
| quote: | Originally posted by Starfox
I am. hehehehe, doing a new pc with win2000pro. easy work :P
other than that, the day has been really calmed. i`m shocked :P |
i see u are stressed as hell :whip: :whip: :D |
|
|
|
|