|
Jjjjjjaaaaaaaaaaaaaaaaaa
|
View this Thread in Original format
| dbl |
MUCK MUCK MUCK MUCK MUCK MMMMUUUUUUUUUCCCCKKKK
fan va härligt... äntligen har man muckat nu då :)
så jäkla skönt e det.. tråkigt bara att inte få träffa alla lumpar polarna lika ofta längre.. och vissa lär man ju aldrig träffa igen.
och sen så lär det ju knappast bli mycket av sthlm för min del längre..... möjligtviss en del eskilstuna (en brud där :)) men det e ju en bit ifrån det också..
neee.. dags för mig att sova.. helt jävla död nu... va ute och festade igår... började vid 19.00 och kom tillbaka till loggementet kvart i 4 och sen gick vi upp kl 6.... inte mycket sömn direkt.
så god natt på er alla
MUCK |
|
|
| SWE_TRANCE |
Grattis, måste kännas förjävla skönt att slippa regementet nu! ;)
Välkommen hem till Sveriges framsida nu igen då ;) |
|
|
| mindshooter |
| åfan!!! :) grattis mannen!!! nu blire mer festande för dig hoppas jag ;) inga fler granater |
|
|
| SteveTranz4ever |
GRATTIS MANNEN !!!
Been there done that så jag vet hur det känns.... Hitta ni på nåt jävulskap för folk som var kvar då ? Typ mot killarna som luktar naftalin...
Vi hitta på en jäkla massa hys... men de berättar jag om sen...
Så nu är du en man... ! |
|
|
| Singularity |
Grattis, grattis! :)
Nu slipper du ha morgonuppställning 0745 vareviga dag...fast om några veckor kommer du säkert sakna AK5an ändå ;) Näe...(?) |
|
|
| robstar |
Redan??? Fan va snabbt tiden går! :D
Stort grattis!!! Måste vara jävligt skönt å få komma hem!
GRATTIS IGEN!:D |
|
|
| x-dream |
| Grattis mannen....Verkligen skönt att vara klar med detta...Synd att man kommer ifrån alla polare man levt med ett bra tag... |
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
GRATTIS MANNEN !!!
Been there done that så jag vet hur det känns.... Hitta ni på nåt jävulskap för folk som var kvar då ? Typ mot killarna som luktar naftalin...
Vi hitta på en jäkla massa hys... men de berättar jag om sen...
Så nu är du en man... ! |
TACK TACK allihoppa :)
nja.. vi va ganska snälla faktiskt mot dem nya.. ehm :rolleyes:
finns en golfbana där som vi bytte ut nåra av flaggorna vid hålen mot sånna där reflex grejer vid vägarna :)
hade lite tråkigt och lite smått.... ehmmm.. väldigt fulla när vi gick tillbaka till förläggningen efter att ha missat sista bussen :D
men man e ju förjävla hes nu bara typ efter allt muck skrickande och sjungande.... ne, dags för frulle nu (frukost... kommer från lumpen polaren i halmstad :)) |
|
|
| dj_hysterix |
grattis grattis !
måste vara skönt o komma hem och sova länge :D |
|
|
| Nyx |
Grattis & välkommen tillbaka till den slappa vardagen! :rolleyes:
| quote: | Originally posted by dbl
dags för frulle nu (frukost... kommer från lumpen polaren i halmstad :)) |
har aldrig hört det lama uttrycket förr..vad hette han? (kanske vet vem det är) :D |
|
|
| reveal |
| "frulle" har jag hört många gånger, tycker det är lika fult varje gång :rolleyes: |
|
|
| mindshooter |
| är inte frulle typ ett allmänt svenskt ord? Har jag och folk i min omgivning använt rätt flitigt vad jag kan minnas :) |
|
|
|
|