return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 
Henkie_Henk
View this Thread in Original format
BooMBooM
als het goed is had jij een link geplaatst naar de set van mauro at qlimax maar hij word op winzip geopent en er zit een password mag ik die ff van jou?????
Henkie_henk
Nee dat heb je niet goed..

t was een "gestolen" link van raremusicfiner.com t zal wel www.raremusicfinder.com zijn.. ofzow :) check anders ff het forum daar.. wel zo aardig en zeg ff thankz :)
Blik
quote:
Originally posted by Henkie_henk
Nee dat heb je niet goed..

t was een "gestolen" link van raremusicfiner.com t zal wel www.raremusicfinder.com zijn.. ofzow :) check anders ff het forum daar.. wel zo aardig en zeg ff thankz :)

henkie toch, nu krijg ik een nog slechter beeld van je:D

ik zal ook wel even naar rmf gaan, word dan m'n 2de post daar in 3 maanden:)
arno
die paswoorden zijn daar altijd raremusicfinder.com of Raremusicfinder.com (met of zonder hoofdletter)

(het zal heus wel is een keertje niet zo zijn maar probeer het toch maar)
Dj Lex
Soms ook wel andere hoor. Snuggle ofzo
BooMBooM
tering het was dus gewoon raremusicfinder.com thnx ken ik eindelijk is ff kijken of die set echt zo goed is als iedereen zegt
Dj Lex
ja het is geweldig he al die passworden. ik ben niet zo slim dat wetenb jullie LOL 5VWO, maar ik krijg gvd niet die bestanden uit die mappen. Dus dat ik maar 1 keer dat password in hoef te vullen en verder alleen altijd ff hoef te klikken. ik wordt gvd ziek van die passworden
Mysteric
Er zijn toch programma's die gewoon de winzip passwoorden kunnen kraken? Niet dat ik er een op m'n schijf heb, maar volgens mij bestaan ze wel.
Henkie_henk
quote:
Originally posted by Mysteric
Er zijn toch programma's die gewoon de winzip passwoorden kunnen kraken? Niet dat ik er een op m'n schijf heb, maar volgens mij bestaan ze wel.

Daar ben je alleen 60 uur mee bezig en de helft van die proggies zijn niet echt te vertrouwe..
Dj Lex
quote:
Originally posted by Henkie_henk

Daar ben je alleen 60 uur mee bezig en de helft van die proggies zijn niet echt te vertrouwe..

dus je moet gewoon eeuwig die klote pasworden intoetsen?

Robvef
Is volgens mij nog altijd het snelste ;) ;)
Dj Lex
quote:
Originally posted by Robvef
Is volgens mij nog altijd het snelste ;) ;)

nou zo snel is het niet, want mijn pc ratelt een half uur en dan gaat ie is spelen
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement